کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم خبر داد

جریمه 270 میلیون ریالی برای بسته‌بندی کلوچه در حمام قدیمی

خبرگزاری فارس , 17 آذر 1392 ساعت 14:10

قم نیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم از جریمه 270 میلیون ریالی برای یک واحد غیرمجاز بسته‌بندی کلوچه و پشمک که در یک حمام قدیمی فعالیت می‌کرد، خبر داد.


به گزارش قم نیوز، مهدی ریاضی امروز با اشاره به کشف و ضبط سرکه غیربهداشتی در قم اظهار داشت: در پی گزارش بازرسان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی قم بیش از چهار هزار و 200 کیلوگرم سرکه غیربهداشتی از یک واحد  تولیدی سرکه کشف و ضبط شد.
 
وی ادامه داد: در این زمینه پرونده بهداشتی تشکیل شده و برای رسیدگی به شعبه ویژه بهداشت اداره کل تعزیرات قم ارجاع شده است.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم با اشاره به تخلف یک واحد غیرمجاز بسته‌بندی کلوچه و پشمک در قم عنوان کرد: در پی ارائه گزارش مردمی و با انجام گشت مشترک این اداره کل به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت واحد بسته‌بندی کلوچه و پشمک که در یک حمام عمومی قدیمی مشغول فعالیت بود، بازرسی شد.
 
وی با اشاره به تشکیل پرونده‌ای بهداشتی و بررسی این پرونده در شعبه ویژه بهداشت این اداره کل اظهار داشت: با توجه به گزارش بازرسان و اخذ دفاعیات، متهم به پرداخت 272 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.
 
ریاضی با اشاره به کشف و ضبط سوهان غیربهداشتی با مشخصات جعلی از یک سوهان فروشی در قم عنوان کرد: در پی گزارش بازرسان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی قم به این اداره کل از یک واحد عرضه سوهان بازدید به عمل آمد و در نهایت 700 کیلوگرم سوهان غیربهداشتی که با مشخصات جعلی عرضه می‌شد، کشف و ضبط شد.
 
وی ادامه داد: پرونده این تخلف در شعبه ویژه بهداشت اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم در دست بررسی است.
 
انتهای پیام/125


کد مطلب: 17263

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/17263/جریمه-270-میلیون-ریالی-بسته-بندی-کلوچه-حمام-قدیمی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir