يکشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : 17263
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم خبر داد

جریمه 270 میلیون ریالی برای بسته‌بندی کلوچه در حمام قدیمی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم از جریمه 270 میلیون ریالی برای یک واحد غیرمجاز بسته‌بندی کلوچه و پشمک که در یک حمام قدیمی فعالیت می‌کرد، خبر داد.
جریمه 270 میلیون ریالی برای بسته‌بندی کلوچه در حمام قدیمی
به گزارش قم نیوز، مهدی ریاضی امروز با اشاره به کشف و ضبط سرکه غیربهداشتی در قم اظهار داشت: در پی گزارش بازرسان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی قم بیش از چهار هزار و 200 کیلوگرم سرکه غیربهداشتی از یک واحد  تولیدی سرکه کشف و ضبط شد.
 
وی ادامه داد: در این زمینه پرونده بهداشتی تشکیل شده و برای رسیدگی به شعبه ویژه بهداشت اداره کل تعزیرات قم ارجاع شده است.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم با اشاره به تخلف یک واحد غیرمجاز بسته‌بندی کلوچه و پشمک در قم عنوان کرد: در پی ارائه گزارش مردمی و با انجام گشت مشترک این اداره کل به همراه بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت واحد بسته‌بندی کلوچه و پشمک که در یک حمام عمومی قدیمی مشغول فعالیت بود، بازرسی شد.
 
وی با اشاره به تشکیل پرونده‌ای بهداشتی و بررسی این پرونده در شعبه ویژه بهداشت این اداره کل اظهار داشت: با توجه به گزارش بازرسان و اخذ دفاعیات، متهم به پرداخت 272 میلیون ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم شد.
 
ریاضی با اشاره به کشف و ضبط سوهان غیربهداشتی با مشخصات جعلی از یک سوهان فروشی در قم عنوان کرد: در پی گزارش بازرسان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی قم به این اداره کل از یک واحد عرضه سوهان بازدید به عمل آمد و در نهایت 700 کیلوگرم سوهان غیربهداشتی که با مشخصات جعلی عرضه می‌شد، کشف و ضبط شد.
 
وی ادامه داد: پرونده این تخلف در شعبه ویژه بهداشت اداره کل تعزیرات حکومتی استان قم در دست بررسی است.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcipraz.t1ayq2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما