يکشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۰
کد مطلب : 17540
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم:

قاچاقچی تبلت 970 میلیون ریال جریمه شد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم از محکومیت یک قاچاقچی تبلت‌های خارجی در قم به پرداخت 970 میلیون ریال جریمه خبر داد.
قاچاقچی تبلت 970 میلیون ریال جریمه شد
به گزارش قم نیوز، مهدی ریاضی امروز با اشاره به اینکه ماموران انتظامی مستقر در عوارضی قم – کاشان موفق به کشف محموله تبلت‌های قاچاق شدند، بیان کرد: از یک دستگاه خودرو با تلاش ماموران پلیس 180 دستگاه تبلت کشف و پرونده تخلف برای بررسی به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز این اداره کل ارجاع شد.
 
وی در ادامه با اشاره به بررسی‌های صورت گرفته و عدم ارائه مدارک و مستندات ورود قانونی تبلت‌ها از سوی مالک تصریح کرد: در همین راستا مالک به پرداخت 970 میلیون جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم و تمام تبلت‌های کشف شده به نفع دولت صادر شد.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قم در ادامه با اشاره به کشف و ضبط بیش از 19 هزار لیتر نفت کوره از یک دستگاه تریلر بیان کرد: در پی بازرسی مبادی ورودی استان ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز به یک دستگاه تریلر سوخت‌رسانی مظنون شده و نسبت به بررسی بارنامه و مدارک راننده اقدام کردند.
 
وی تصریح کرد: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که وی 19 هزار و 830 لیتر نفت کوره را به صورت غیرقانونی بارگیری و قصد حمل و تخلیه در یک شرکت تولید عایق‌های رطوبتی و حرارتی را دارد که در این خصوص پرونده‌ای به اتهام عرضه خارج از شبکه تشکیل و برای رسیدگی به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز این اداره کل ارجاع شد.
 
انتهای پیام/125
https://qomnews.ir/vdcgzn9q.ak9ut4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما