چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۲
کد مطلب : 110485
معاون سیاسی استاندار قم خبر داد:

حضور بی‌سابقه مردم قم در مراسم وداع و تشییع رئیس جمهور و همراهان وی

قم نيوز : معاون سیاسی و امنیتی استاندار قم گفت: مردم قم حضور بی سابقه ای درمراسم وداع و تشییع شهدای خدمت دراین استان داشتند.
احمد حاجی زاده قمی، معاون سیاسی امنیتی استانداری قم
احمد حاجی زاده قمی، معاون سیاسی امنیتی استانداری قم
به گزارش قم نیوز، احمد حاجی زاده گفت:‌ امروز عصر و از حوالی ساعت ۱۶:۳۰ پیکر مطهر آیت الله رئیسی، رئیس جمهور شهید و دیگر شهدای خدمت وارد استان قم شد و پس از طواف در حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مراسم تشییع از بلوار پیامبر اعظم(ص) قم به سمت مسجد مقدس جمکران آغاز شد.

وی بیان کرد: به اذعان تمامی مسئولین دولتی و مدیران رسانه ها این تشییع در تاریخ قم سابقه نداشته است و جمعیت حاضر در مراسم امروز از تشییع صورت گرفته شده برای بسیاری از مراجع تقلید فقید نیز بیشتر بود.

وی گفت: طول بلوار پیامبر اعظم قم هفت کیلومتر و عرض آن نیز بیش از ۸۰ متر می‌باشد و در مراسم تشییع امروز سراسر این بلوار در فاصله حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران مملو از جمعیت استقبال کنندگان از پیکر شهدای خدمت بود.

حاجی زاده افزود: امروز پیکر شهدای خدمت نه تنها میهمان مردم قم بلکه میهمان هزاران تن از مردم استانهای دیگر و همچنین اتباع خارجی ساکن قم بود و این نشان از محبوبیت آیت الله رئیسی در نزد آحاد مختلف ملت دارد.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی هشتمین رئیس‌جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت شهر تبریز، در منطقه «ورزقان» استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی‌الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.

حجت‌الاسلام آل هاشم، نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.
گزارشگر : تحریریه قم نیوز
https://qomnews.ir/vdcg7z9qnak9qt4.rpra.html
نام شما
آدرس ايميل شما