کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم:

انتصاب مدیران صرفا بر اساس شایسته سالاری بوده است

خبرگزاری ايسنا , 22 اسفند 1392 ساعت 10:47

قم نيوز: رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: انتصاب مدیران مجموعه این دانشگاه صرفا بر اساس شایسته سالاری صورت پذیرفته است


به گزارش قم نيوز، ابوالفضل ایرانی خواه روز پنجشنبه درجلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم، افزود: هیچ یک از این انتخاب ها بر اساس نگاه جناحی و سیاسی نبوده است و به هیچ عنوان سعی در تخطئه و تخریب مدیران سابق نداشته و نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه شایسته سالاری در انتخاب مدیران بدین معنا نیست که مدیران سابق شایسته نبوده اند، اضافه کرد: در مدت مسوولیت خود سعی کرده ام افرادی انتخاب شوند که در کنار تخصص مورد نیاز، از دیدگاه ها و دغدغه های فرهنگی نیز برخوردار باشند و بحمدالله تمامی مدیرانی که انتخاب شده اند از افراد انقلابی و ولایتمدار در مجموعه دانشگاه هستند.

وی با بیان اینکه با زیر ساخت های فرهنگی و مذهبی قم آشنا هستم، افزود: بنده با توجه به شناختی که از شهر قم دارم با مسائل، مشکلات و دغدغه های فرهنگی استان آشنا هستم و به طور ویژه نیز به مشکلات و مسائل فرهنگی دانشگاه نیز واقف هستم.

ایرانی خواه با اشاره به دیدار خود با مراجع تقلید، بیان کرد: در دیدارهای صورت گرفته با مراجع تقلید، معضلات و مشکلات فرهنگی شهر، استان و دانشگاه را برای این بزرگواران شرح دادم و از نظرات و پیشنهاداتی که توسط این عزیزان ارایه شد، بهره مند شدم.

وی علت ضعف در فعالیت های فرهنگی را به حاشیه رفتن و دخالت های غیرکارشناسانه و فردی در مقوله های فرهنگی دانست و گفت: متاسفانه در شهر قم آن طور که شایسته این مردم عزیز است از سوی نهادهای ذیربط، اقدامات و فعالیت های مناسب فرهنگی صورت نگرفته و یا نتیجه کاربردی نداشته است.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ˈخدمت به قم، خدمت به آبروی اسلام استˈ، افزود: در بسیاری از شاخص های قابل مقایسه با سایر شهرها، شهر قم عقب ماندگی های زیادی به خصوص در زمینه فضای فیزیکی دارد و با مشکلات جدی روبه رو هستیم که باید دست به دست هم دهیم و این عقب ماندگی ها و مشکلات را جبران کنیم.

ایرانی خواه با اشاره به اینکه باید نخستین قدم در کار فرهنگی در زمینه تکریم برداشته شود، گفت: ابعاد مختلف تکریم باید مورد توجه قرار گیرد و با یک برنامه ریزی صحیح و کار کارشناسی، زمینه فرهنگ سازی مناسب در حوزه تکریم صورت پذیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: لازم است توجه ویژه ای به مقوله امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه به عمل آید و این واجب دینی در مجموعه نهادینه شود.

انتهاي پیام/126


کد مطلب: 20679

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/20679/انتصاب-مدیران-صرفا-اساس-شایسته-سالاری-بوده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir