پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : 20679
رییس دانشگاه علوم پزشکی قم:

انتصاب مدیران صرفا بر اساس شایسته سالاری بوده است

قم نيوز : قم نيوز: رییس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: انتصاب مدیران مجموعه این دانشگاه صرفا بر اساس شایسته سالاری صورت پذیرفته است
انتصاب مدیران صرفا بر اساس شایسته سالاری بوده است
به گزارش قم نيوز، ابوالفضل ایرانی خواه روز پنجشنبه درجلسه شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی قم، افزود: هیچ یک از این انتخاب ها بر اساس نگاه جناحی و سیاسی نبوده است و به هیچ عنوان سعی در تخطئه و تخریب مدیران سابق نداشته و نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه شایسته سالاری در انتخاب مدیران بدین معنا نیست که مدیران سابق شایسته نبوده اند، اضافه کرد: در مدت مسوولیت خود سعی کرده ام افرادی انتخاب شوند که در کنار تخصص مورد نیاز، از دیدگاه ها و دغدغه های فرهنگی نیز برخوردار باشند و بحمدالله تمامی مدیرانی که انتخاب شده اند از افراد انقلابی و ولایتمدار در مجموعه دانشگاه هستند.

وی با بیان اینکه با زیر ساخت های فرهنگی و مذهبی قم آشنا هستم، افزود: بنده با توجه به شناختی که از شهر قم دارم با مسائل، مشکلات و دغدغه های فرهنگی استان آشنا هستم و به طور ویژه نیز به مشکلات و مسائل فرهنگی دانشگاه نیز واقف هستم.

ایرانی خواه با اشاره به دیدار خود با مراجع تقلید، بیان کرد: در دیدارهای صورت گرفته با مراجع تقلید، معضلات و مشکلات فرهنگی شهر، استان و دانشگاه را برای این بزرگواران شرح دادم و از نظرات و پیشنهاداتی که توسط این عزیزان ارایه شد، بهره مند شدم.

وی علت ضعف در فعالیت های فرهنگی را به حاشیه رفتن و دخالت های غیرکارشناسانه و فردی در مقوله های فرهنگی دانست و گفت: متاسفانه در شهر قم آن طور که شایسته این مردم عزیز است از سوی نهادهای ذیربط، اقدامات و فعالیت های مناسب فرهنگی صورت نگرفته و یا نتیجه کاربردی نداشته است.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه ˈخدمت به قم، خدمت به آبروی اسلام استˈ، افزود: در بسیاری از شاخص های قابل مقایسه با سایر شهرها، شهر قم عقب ماندگی های زیادی به خصوص در زمینه فضای فیزیکی دارد و با مشکلات جدی روبه رو هستیم که باید دست به دست هم دهیم و این عقب ماندگی ها و مشکلات را جبران کنیم.

ایرانی خواه با اشاره به اینکه باید نخستین قدم در کار فرهنگی در زمینه تکریم برداشته شود، گفت: ابعاد مختلف تکریم باید مورد توجه قرار گیرد و با یک برنامه ریزی صحیح و کار کارشناسی، زمینه فرهنگ سازی مناسب در حوزه تکریم صورت پذیرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: لازم است توجه ویژه ای به مقوله امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه به عمل آید و این واجب دینی در مجموعه نهادینه شود.

انتهاي پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdn90x.yt0z56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما