کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برخی بازیکنان قمی مدعی بازی در لیگ برتر، اعتماد به نفس کاذب دارند

خبرگزاری تسنیم , 24 خرداد 1393 ساعت 12:58

قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال آبادگران نماینده قم در لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور گفت: برخی بازیکنان قمی مدعی بازی در لیگ برتر ، اعتماد به نفس کاذب دارند.


به گزارش قم نیوز، علی شریفی درباره حضور تیم فوتبال آبادگران در لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: آبادگران فصل گذشته در لیگ برتر فوتبال قم قهرمان شده و از آن زمان تاکنون ، رایزنی های برای حضور این تیم در لیگ کشوری و حل موانع شرکت در این مسابقات انجام شد که خوشبختانه به نتایج خوبی رسیدیم.

وی گفت: حضور در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور به هیچ عنوان کار ساده ای نیست و با توجه به هزینه های سنگین شرکت در این مسابقات حضور این تیم تا چندی قبل در هاله ای از ابهام قرار داشت.

سرمربی تیم فوتبال آبادگران قم افزود: قصد داریم تیمی با ترکیبی از بازیکنان بومی و غیر بومی راهی مسابقات کنیم و در این بین از بازیکنان جوان و توانمند و با انگیزه فوتبال قم استفاده می‌کنیم و بقیه نفرات از شهرهای دیگر به ما اضافه می‌شوند.

شریفی بیان کرد: قصد پرداخت هیچ پولی به عنوان دستمزد به بازیکنان خود نداریم و نمی‌توانیم با وجود این هزینه های سنگین ، دستمزدی پرداخت کنیم ضمن این که این تفکر باید بین بازیکنان قمی جا بیفتد که برای رشد فوتبال خود باید از خود مایه بگذارند و توقعات مادی نداشته باشند.

وی تصریح کرد: برخی بازیکنان در فوتبال قم داعیه حضور در لیگ برتر کشور را دارند و انتظار دارند برای بازی در لیگ برتر به ترکیب صبا راه پیدا کنند اما این بازیکنان لطف کرده و ابتدا تیم شهرشان را از لیگ ۳ به لیگ ۲ ببرند و بعد از آن از بازی در سطح نخست فوتبال کشور سخن بگویند.

سرمربی تیم فوتبال آبادگران خاطرنشان کرد: بعضی از بازیکنان قمی که از سطح فنی بالایی هم برخوردار نیستند آن قدر اعتماد به نفس دارند که خود را شایسته لیگ‌های درجه اول کشور می‌بینند و همین اعتماد به نفس کاذب مانع از تلاش بیشتر آن ها برای رشد و در نهایت سبب نابودی فوتبالشان می شود.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 24419

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/24419/برخی-بازیکنان-قمی-مدعی-بازی-لیگ-برتر-اعتماد-نفس-کاذب

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir