قم نيوز : قم نیوز: سرمربی تیم فوتبال آبادگران نماینده قم در لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور گفت: برخی بازیکنان قمی مدعی بازی در لیگ برتر ، اعتماد به نفس کاذب دارند.
برخی بازیکنان قمی مدعی بازی در لیگ برتر، اعتماد به نفس کاذب دارند
به گزارش قم نیوز، علی شریفی درباره حضور تیم فوتبال آبادگران در لیگ فوتبال باشگاه‌های کشور اظهار کرد: آبادگران فصل گذشته در لیگ برتر فوتبال قم قهرمان شده و از آن زمان تاکنون ، رایزنی های برای حضور این تیم در لیگ کشوری و حل موانع شرکت در این مسابقات انجام شد که خوشبختانه به نتایج خوبی رسیدیم.

وی گفت: حضور در مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور به هیچ عنوان کار ساده ای نیست و با توجه به هزینه های سنگین شرکت در این مسابقات حضور این تیم تا چندی قبل در هاله ای از ابهام قرار داشت.

سرمربی تیم فوتبال آبادگران قم افزود: قصد داریم تیمی با ترکیبی از بازیکنان بومی و غیر بومی راهی مسابقات کنیم و در این بین از بازیکنان جوان و توانمند و با انگیزه فوتبال قم استفاده می‌کنیم و بقیه نفرات از شهرهای دیگر به ما اضافه می‌شوند.

شریفی بیان کرد: قصد پرداخت هیچ پولی به عنوان دستمزد به بازیکنان خود نداریم و نمی‌توانیم با وجود این هزینه های سنگین ، دستمزدی پرداخت کنیم ضمن این که این تفکر باید بین بازیکنان قمی جا بیفتد که برای رشد فوتبال خود باید از خود مایه بگذارند و توقعات مادی نداشته باشند.

وی تصریح کرد: برخی بازیکنان در فوتبال قم داعیه حضور در لیگ برتر کشور را دارند و انتظار دارند برای بازی در لیگ برتر به ترکیب صبا راه پیدا کنند اما این بازیکنان لطف کرده و ابتدا تیم شهرشان را از لیگ ۳ به لیگ ۲ ببرند و بعد از آن از بازی در سطح نخست فوتبال کشور سخن بگویند.

سرمربی تیم فوتبال آبادگران خاطرنشان کرد: بعضی از بازیکنان قمی که از سطح فنی بالایی هم برخوردار نیستند آن قدر اعتماد به نفس دارند که خود را شایسته لیگ‌های درجه اول کشور می‌بینند و همین اعتماد به نفس کاذب مانع از تلاش بیشتر آن ها برای رشد و در نهایت سبب نابودی فوتبالشان می شود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcjhxe8.uqexvzsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما