کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیران عقیدتی و نظارت سپاه و بسیج در قم گردهم آمدند

خبرگزاری فارس , 3 تير 1393 ساعت 12:19

قم نیوز: مدیران عقیدتی و نظارت رده‌های تابعه سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم گردهم آمدند.


به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، در این گردهمایی که در قالب کارگاه آموزشی یک روزه برای مدیران عقیدتی و مسئولین نظارت و تائید صلاحیت رده‌های تابعه سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در سالن جلسات حفاظت اطلاعات ستاد سپاه برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین حسن اکبری اظهار کرد: بهترین ناظر بر اعمال و رفتار ما خداوند است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به اینکه ناظرین باید خود برای دیگران الگو و سرمشق باشند ابراز کرد: مسئله نظارت و کنترل امر مهمی است که باید به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

در این کارگاه آموزشی که به همت معاونت نظارت و تائید صلاحیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم برگزار شد، معقولی جانشین معاونت نظارت و تایئد صلاحیت سازمان بسیج، حقیقتیان مسئول پیشگیری و برخورد با تخلفات، خانی مسئول نظارت مکتبی و همچنین میرطالبی مسئول بازرسی معاونت نظارت و تائید صلاحیت نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج به ارائه مطالبی پیرامون اهمیت مسئله نظارت پرداختند.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 24693

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/24693/مدیران-عقیدتی-نظارت-سپاه-بسیج-قم-گردهم-آمدند

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir