سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب : 24693

مدیران عقیدتی و نظارت سپاه و بسیج در قم گردهم آمدند

قم نيوز : قم نیوز: مدیران عقیدتی و نظارت رده‌های تابعه سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم گردهم آمدند.
مدیران عقیدتی و نظارت سپاه و بسیج در قم گردهم آمدند
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، در این گردهمایی که در قالب کارگاه آموزشی یک روزه برای مدیران عقیدتی و مسئولین نظارت و تائید صلاحیت رده‌های تابعه سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در سالن جلسات حفاظت اطلاعات ستاد سپاه برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین حسن اکبری اظهار کرد: بهترین ناظر بر اعمال و رفتار ما خداوند است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) با اشاره به اینکه ناظرین باید خود برای دیگران الگو و سرمشق باشند ابراز کرد: مسئله نظارت و کنترل امر مهمی است که باید به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

در این کارگاه آموزشی که به همت معاونت نظارت و تائید صلاحیت نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم برگزار شد، معقولی جانشین معاونت نظارت و تایئد صلاحیت سازمان بسیج، حقیقتیان مسئول پیشگیری و برخورد با تخلفات، خانی مسئول نظارت مکتبی و همچنین میرطالبی مسئول بازرسی معاونت نظارت و تائید صلاحیت نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج به ارائه مطالبی پیرامون اهمیت مسئله نظارت پرداختند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcds90x.yt0on6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما