کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پخش 4 ویژه‌برنامه عید فطر از رادیو قم

خبرگزاری فارس , 5 مرداد 1393 ساعت 12:22

قم نیوز: مدیر تولید صدای مرکز قم از پخش چهار ویژه‌برنامه به مناسبت عید سعید فطر از رادیو قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، محمدمهدی خسروی به تشریح برنامه‌های رادیو قم به مناسبت عید سعید فطر پرداخت و اظهار کرد: به مناسبت این عید فرخنده چهار ویژه‌‌برنامه با بخش‌های جذاب، متنوع و شاد برای مخاطبین رادیو قم برنامه‌ریزی شده است که از صبح روز عید پخش خواهند شد.

وی ادامه داد: نماز عید فطر و خطبه‌های آن نخستین برنامه‌ای است که به صورت مستقیم با حضور گزارشگر رادیو قم از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) از ساعت ۶ الی ۸ صبح روز عید برای شنوندگان پخش خواهد شد.

مدیر تولید صدای مرکز قم افزود: ویژه‌برنامه‌های بعدی رادیو قم در روز سه‌شنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ و ۳۰ دقیقه در نوبت صبح و از ساعت ۱۹ الی ۲۰ و ۳۰ دقیقه در نوبت عصر برای مخاطبین رادیو پخش خواهد شد و ادامه این برنامه‌ها نیز در روز چهارشنبه در همین زمان دنبال خواهد شد.

خسروی ضمن تقدیر از شنوندگان رادیو قم که در طول ماه مبارک رمضان برنامه‌های سحر، افطار و سایر ویژه‌‌برنامه‌های صدای مرکز قم را دنبال کردند خاطرنشان کرد: از تمام شنوندگان درخواست داریم به منظور ارتقاء سطح کیفی و کمی برنامه‌های رادیو قم انتقادات و پیشنهادات خود را با شماره تلفن ۱۶۲ مطرح کرده و با ویژه‌برنامه‌های خوب و جذاب عید فطر همراه و همدل خادمان خود در صدای مرکز قم باشند.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 25682

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/25682/پخش-4-ویژه-برنامه-عید-فطر-رادیو-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir