يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۲
کد مطلب : 25682

پخش 4 ویژه‌برنامه عید فطر از رادیو قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر تولید صدای مرکز قم از پخش چهار ویژه‌برنامه به مناسبت عید سعید فطر از رادیو قم خبر داد.
پخش 4 ویژه‌برنامه عید فطر از رادیو قم
به گزارش قم نیوز، محمدمهدی خسروی به تشریح برنامه‌های رادیو قم به مناسبت عید سعید فطر پرداخت و اظهار کرد: به مناسبت این عید فرخنده چهار ویژه‌‌برنامه با بخش‌های جذاب، متنوع و شاد برای مخاطبین رادیو قم برنامه‌ریزی شده است که از صبح روز عید پخش خواهند شد.

وی ادامه داد: نماز عید فطر و خطبه‌های آن نخستین برنامه‌ای است که به صورت مستقیم با حضور گزارشگر رادیو قم از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) از ساعت ۶ الی ۸ صبح روز عید برای شنوندگان پخش خواهد شد.

مدیر تولید صدای مرکز قم افزود: ویژه‌برنامه‌های بعدی رادیو قم در روز سه‌شنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ و ۳۰ دقیقه در نوبت صبح و از ساعت ۱۹ الی ۲۰ و ۳۰ دقیقه در نوبت عصر برای مخاطبین رادیو پخش خواهد شد و ادامه این برنامه‌ها نیز در روز چهارشنبه در همین زمان دنبال خواهد شد.

خسروی ضمن تقدیر از شنوندگان رادیو قم که در طول ماه مبارک رمضان برنامه‌های سحر، افطار و سایر ویژه‌‌برنامه‌های صدای مرکز قم را دنبال کردند خاطرنشان کرد: از تمام شنوندگان درخواست داریم به منظور ارتقاء سطح کیفی و کمی برنامه‌های رادیو قم انتقادات و پیشنهادات خود را با شماره تلفن ۱۶۲ مطرح کرده و با ویژه‌برنامه‌های خوب و جذاب عید فطر همراه و همدل خادمان خود در صدای مرکز قم باشند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdccieqi.2bqp48laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما