کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ثبت نام 181 هزار نفر در مدارس استان قم

خبرگزاری مهر , 11 مرداد 1393 ساعت 17:32

قم نیوز: رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: تاکنون حدود 181 هزار دانش آموز در مدارس استان قم ثبت نام کرده‌اند و پیش بینی می‌شود امسال سه تا چهار هزار دانش آموز در استان افزایش یابد.


به گزارش قم نیوز، حسن محمدپور اظهار داشت: از زمان آغاز ثبت نام در مدارس استان قم تاکنون ۱۸۱ هزار نفر موفق به ثبت نام در سامانه سناد شده‌اند.

وی بیان داشت: در حال حاضر ۳۰ واحد آموزشی در پردیسان قم فعال هستند و با توجه به افزایش سه تا چهار هزار دانش آموز در استان قم‏، تعدادی به صورت ذخیره در این واحدهای آموزشی ثبت نام شده‌اند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: ‌۶ تا هفت مدرسه قبل از شروع سال تحصیلی در پردیسان به بهره برداری می‌رسد و دانش آموزان ذخیره در این مدارس جایگزین می‌شوند و در این باره دانش آموزان پردیسان نگران نبود ظرفیت برای ثبت نام در مدارس نباشند.

وی عنوان کرد: امسال ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد ثبت می‌شود و این امر موجب داشتن آمار دقیق از تعداد دانش آموزان شده و از ثبت نام آن‌ها در استان‌های دیگر جلوگیری می‌شود.

ثبت نام بیش از ۲۱۶ نفر در مدارس قم در سال گذشته

دبیر ستاد ثبت نام مدارس استان قم افزود: در سال گذشته ۲۱۶ هزار و ۷۰۰ دانش آموز در مدارس استان قم ثبت نام کردند و آمارها نشان می‌دهد این تعداد در سال جاری افزایش می‌یابد.

وی یادآور شد:‌ ۱۱۶ هزار و ۹۰ دانش آموز در دوره ابتدایی، ۳۴ هزار و ۷۸۴ دانش آموز در متوسطه اول، ۴۵ هزار و ۴۸۷ دانش آموز در متوسطه نظری‏، ۱۳ هزار و ۸۷۵ دانش آموز در هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش و ۶۴۶۴ نو آموز پیش دبستانی سال گذشته در مدارس استان قم ثبت نامن کرده و تحصیل کردند.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 25837

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/25837/ثبت-نام-181-هزار-نفر-مدارس-استان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir