شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : 25837

ثبت نام 181 هزار نفر در مدارس استان قم

قم نيوز : قم نیوز: رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان قم گفت: تاکنون حدود 181 هزار دانش آموز در مدارس استان قم ثبت نام کرده‌اند و پیش بینی می‌شود امسال سه تا چهار هزار دانش آموز در استان افزایش یابد.
ثبت نام 181 هزار نفر در مدارس استان قم
به گزارش قم نیوز، حسن محمدپور اظهار داشت: از زمان آغاز ثبت نام در مدارس استان قم تاکنون ۱۸۱ هزار نفر موفق به ثبت نام در سامانه سناد شده‌اند.

وی بیان داشت: در حال حاضر ۳۰ واحد آموزشی در پردیسان قم فعال هستند و با توجه به افزایش سه تا چهار هزار دانش آموز در استان قم‏، تعدادی به صورت ذخیره در این واحدهای آموزشی ثبت نام شده‌اند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان قم ادامه داد: ‌۶ تا هفت مدرسه قبل از شروع سال تحصیلی در پردیسان به بهره برداری می‌رسد و دانش آموزان ذخیره در این مدارس جایگزین می‌شوند و در این باره دانش آموزان پردیسان نگران نبود ظرفیت برای ثبت نام در مدارس نباشند.

وی عنوان کرد: امسال ثبت نام دانش آموزان در سامانه سناد ثبت می‌شود و این امر موجب داشتن آمار دقیق از تعداد دانش آموزان شده و از ثبت نام آن‌ها در استان‌های دیگر جلوگیری می‌شود.

ثبت نام بیش از ۲۱۶ نفر در مدارس قم در سال گذشته

دبیر ستاد ثبت نام مدارس استان قم افزود: در سال گذشته ۲۱۶ هزار و ۷۰۰ دانش آموز در مدارس استان قم ثبت نام کردند و آمارها نشان می‌دهد این تعداد در سال جاری افزایش می‌یابد.

وی یادآور شد:‌ ۱۱۶ هزار و ۹۰ دانش آموز در دوره ابتدایی، ۳۴ هزار و ۷۸۴ دانش آموز در متوسطه اول، ۴۵ هزار و ۴۸۷ دانش آموز در متوسطه نظری‏، ۱۳ هزار و ۸۷۵ دانش آموز در هنرستان‌های فنی حرفه‌ای و کاردانش و ۶۴۶۴ نو آموز پیش دبستانی سال گذشته در مدارس استان قم ثبت نامن کرده و تحصیل کردند.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcefv8w.jh8nxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما