کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جنایات رژیم صهیونیستی در غزه وحشیانه‌تر از هیتلر است

خبرگزاری تسنیم , 15 مرداد 1393 ساعت 8:44

قم نیوز: عضو هیئت علمی دانشگاه شهید محلاتی قم گفت: عملیاتی که هیتلر علیه متفقین انجام داد و بر اساس آن نیز لندن را تصرف کرد، به گونه‌ای بود که فقط مناطق نظامی را تخریب کردند و مناطق غیر نظامی و مسکونی را مورد تعرض قرار نمی‌داد.


به گزارش قم نیوز، حسن تلاشان با اشاره به حمایت از مردم مظلفوم غزه، اظهار کرد: کمک به محرومان و مظلومان از عمده فرامین و دستورات مهم اسلام است، البته تا جایی که‌ام القرای اسلامی تهدید نشود.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید محلاتی قم با اشاره به ویژگی‌های دینی، مذهبی مردم غزه، افزود: مردم فلسطین و غزه مردمی معتقد، متعهد و مسلمان و یکتاپرست هستند، بنابراین وظیفه دینی ما نیز حمایت ازاین مردم مظلوم است.

وی با اشاره به اسرائیل به عنوان رژیمی جعلی، تصریح کرد: رژیم غاصب و جعلی اسرائیل با غصب قبله اول مسلمانان، سعی در تضعیف روحیه مسلمانان دارد، بنابراین ما با اتحاد و همدلی باید اسرائیل را از بین ببریم.

تلاشان بااشاره به اسرائیل به عنوان تهدید برای تشیع، عنوان کرد: رژیم اسرائیل هر قدمی بردارد و به ما نزدیک شود به طور طبیعی برای امنیت کشورم تهدید محسوب می‌شود، بنابراین ما وظیفه داریم تا با تمام توان خود و با حمایت از مظلومانی که زیر بار زور اسرائیل اسیر هستند دشمن را از خودمان دور نگه داریم و بر اساس تکلیف دینی نیز مظلومان را یاری کنیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید محلاتی با اشاره به نگرش سیاسی ایران نسبت به مسئله غزه، گفت: جمهوری اسلامی با اشاره به توطئه‌های دشمن علیه کشور، وظیفه دارد دشمن را از مرزهای نظامی دور نگه دارد، البته کمک به غزه و فلسطین نیز یک هدف اساسی برای ملت ایران به حساب می‌آید.

وی با اشاره به اعلان عمومی رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از مردم غزه، تاکید کرد: کمک به ملت مظلوم فلسطین از جمله عقاید رهبر معظم انقلاب همراه است، البته باید درنظر داشت که اگر مرزهای فلسطین، سوریه و لبنان شکسته شود تهدید بزرگی ایران را در بر می‌گیرد که برای آن نیز باید هزینه‌های زیادی پرداخته شود.

تلاشان با اشاره به تفاوت جنایات غزه و کشتار هیتلر، اذعان کرد: عملیاتی که هیتلر علیه متفقین انجام داد و بر اساس آن نیز لندن را تصرف کرد، به گونه‌ای بود که فقط مناطق نظامی را تخریب کردند و مناطق غیر نظامی و مسکونی را مورد تعرض قرار نمی‌دادند.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید محلاتی قم بااشاره به آمار کشته و مجروجان غزه، اظهارکرد: در حال حاضر ۸۰ درصد از کسانی که در غزه کشته می‌شود زن، کودکان و غیز نظامیان هستند که این به دور از انسانیت است.

وی با اشاره آمار بالای کودکان کشته شد در حملات غزه، افزود: آمار‌ها نشان دهنده این مسئله است که یک پنجم کشته و مجروحان خردسال هستند و این توطئه اسرائیل برای شکستن روحیه مردم در مناطق مسکونی است.

تلاشان با اشاره به سکوت جامعه جهانی، تاکید کرد: اگر یک اسرئیلی به جای هزاران مظلوم غزه‌ای کشته شود، آیا بازهم جامعه جهانی ساکت می‌ماند، بنابراین وظیفه ایران حمایت معنوی و تسلیحاتی ازمردم غزه است.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 26013

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/26013/جنایات-رژیم-صهیونیستی-غزه-وحشیانه-تر-هیتلر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir