چهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب : 26013

جنایات رژیم صهیونیستی در غزه وحشیانه‌تر از هیتلر است

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیئت علمی دانشگاه شهید محلاتی قم گفت: عملیاتی که هیتلر علیه متفقین انجام داد و بر اساس آن نیز لندن را تصرف کرد، به گونه‌ای بود که فقط مناطق نظامی را تخریب کردند و مناطق غیر نظامی و مسکونی را مورد تعرض قرار نمی‌داد.
جنایات رژیم صهیونیستی در غزه وحشیانه‌تر از هیتلر است
به گزارش قم نیوز، حسن تلاشان با اشاره به حمایت از مردم مظلفوم غزه، اظهار کرد: کمک به محرومان و مظلومان از عمده فرامین و دستورات مهم اسلام است، البته تا جایی که‌ام القرای اسلامی تهدید نشود.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید محلاتی قم با اشاره به ویژگی‌های دینی، مذهبی مردم غزه، افزود: مردم فلسطین و غزه مردمی معتقد، متعهد و مسلمان و یکتاپرست هستند، بنابراین وظیفه دینی ما نیز حمایت ازاین مردم مظلوم است.

وی با اشاره به اسرائیل به عنوان رژیمی جعلی، تصریح کرد: رژیم غاصب و جعلی اسرائیل با غصب قبله اول مسلمانان، سعی در تضعیف روحیه مسلمانان دارد، بنابراین ما با اتحاد و همدلی باید اسرائیل را از بین ببریم.

تلاشان بااشاره به اسرائیل به عنوان تهدید برای تشیع، عنوان کرد: رژیم اسرائیل هر قدمی بردارد و به ما نزدیک شود به طور طبیعی برای امنیت کشورم تهدید محسوب می‌شود، بنابراین ما وظیفه داریم تا با تمام توان خود و با حمایت از مظلومانی که زیر بار زور اسرائیل اسیر هستند دشمن را از خودمان دور نگه داریم و بر اساس تکلیف دینی نیز مظلومان را یاری کنیم.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید محلاتی با اشاره به نگرش سیاسی ایران نسبت به مسئله غزه، گفت: جمهوری اسلامی با اشاره به توطئه‌های دشمن علیه کشور، وظیفه دارد دشمن را از مرزهای نظامی دور نگه دارد، البته کمک به غزه و فلسطین نیز یک هدف اساسی برای ملت ایران به حساب می‌آید.

وی با اشاره به اعلان عمومی رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از مردم غزه، تاکید کرد: کمک به ملت مظلوم فلسطین از جمله عقاید رهبر معظم انقلاب همراه است، البته باید درنظر داشت که اگر مرزهای فلسطین، سوریه و لبنان شکسته شود تهدید بزرگی ایران را در بر می‌گیرد که برای آن نیز باید هزینه‌های زیادی پرداخته شود.

تلاشان با اشاره به تفاوت جنایات غزه و کشتار هیتلر، اذعان کرد: عملیاتی که هیتلر علیه متفقین انجام داد و بر اساس آن نیز لندن را تصرف کرد، به گونه‌ای بود که فقط مناطق نظامی را تخریب کردند و مناطق غیر نظامی و مسکونی را مورد تعرض قرار نمی‌دادند.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید محلاتی قم بااشاره به آمار کشته و مجروجان غزه، اظهارکرد: در حال حاضر ۸۰ درصد از کسانی که در غزه کشته می‌شود زن، کودکان و غیز نظامیان هستند که این به دور از انسانیت است.

وی با اشاره آمار بالای کودکان کشته شد در حملات غزه، افزود: آمار‌ها نشان دهنده این مسئله است که یک پنجم کشته و مجروحان خردسال هستند و این توطئه اسرائیل برای شکستن روحیه مردم در مناطق مسکونی است.

تلاشان با اشاره به سکوت جامعه جهانی، تاکید کرد: اگر یک اسرئیلی به جای هزاران مظلوم غزه‌ای کشته شود، آیا بازهم جامعه جهانی ساکت می‌ماند، بنابراین وظیفه ایران حمایت معنوی و تسلیحاتی ازمردم غزه است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcbfgb5.rhb08piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما