کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

برگزاری گردهمایی هیئت‌های ورزشی استان قم

خبرگزاری فارس , 20 مرداد 1393 ساعت 11:18

قم نیوز: معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری گردهمایی مسئولین ستادی این اداره کل با روسای هیئت‌های ورزشی قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، سیدمهدی غیاثی اظهار کرد: برنامه‌ریزی برگزاری این گردهمایی در اردیبهشت ماه سال جاری صورت گرفت و حتی قرار بود در اردیبهشت یا خرداد این گردهمایی را برگزار کنیم اما بنا به دلایلی برگزاری آن به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: برنامه‌های مهمی همچون برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان برون‌مرزی ورزش قم و حامیان ورزش، برگزاری مراسم‌های ویژه هفته جوان،‌ افتتاح پروژه‌های ورزشی و برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیران کل ورزش و جوانان استان از جمله عواملی است که منجر به برگزاری گردهمایی مسئولین ستادی اداره کل ورزش و جوانان با روسای هیئت‌های ورزشی استان قم شده‌اند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: با هدف بررسی فعالیت‌های صورت گرفته در راستای توسعه ورزش استان در ابعاد مختلف همگانی و قهرمانی و همچنین اقدامات انجام شده در زمینه‌های فرهنگی و آموزش در ورزش این گردهمایی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای همین منظور از روسای هیئت‌های ورزشی استان دعوت شده است تا در این گردهمایی که با حضور حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان و معاونین اداره کل برگزار می‌شود، روسای هیئت‌ها حضور یافته و نحوه اجرای برنامه‌های پیش بینی شده در قالب تقویم ورزشی مصوب سال جاری بررسی شود.

غیاثی ابراز کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در این معاونت و با تلاش دسته‌جمعی همکارانم در معاون توسعه امور ورزش استان قم، قرار است گردهمایی اعضای ستادی این اداره کل و مسئولین هیئت‌های ورزشی استان از ساعت ۱۸ روز سه شنبه بیست‌ویکم مرداد ماه برگزار شود.

وی با بیان اینکه میزبان برگزاری گردهمایی مسئولان ستادی اداره کل ورزش و جوانان با روسای هیئت‌های ورزش، سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم است، عنوان کرد: این جلسه با حضور حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان، محمدرضا نیکوگفتار معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل و روح‌الله رمضانی معاون فرهنگی و امور جوانان برگزار می‌شود و در آن روسای هیئت‌های ورزشی استان قم نیز حضور دارند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود:‌ قرار است در این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان به بیان سیاست‌ها و برنامه‌های کلی اداره کل ورزش و جوانان و راهکارهای توسعه ورزش استان پرداخته و هیئت‌های ورزشی نیز نقطه‌نظرات خود را راجع به ورزش قم بیان کرده و به ارائه فرصت‌ها و موانع رشد و رزش قم بپردازند.

وی در پایان اظهار کرد: در بخش دیگری از این گردهمایی که از ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه هفته جاری یعنی بیست‌ویکم مرداد ماه در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود، معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان به ارائه گزارشی از وضعیت ورزش قم خواهد پرداخت.

انتهای پیام/126


کد مطلب: 26233

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/26233/برگزاری-گردهمایی-هیئت-های-ورزشی-استان-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir