دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۸
کد مطلب : 26233

برگزاری گردهمایی هیئت‌های ورزشی استان قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری گردهمایی مسئولین ستادی این اداره کل با روسای هیئت‌های ورزشی قم خبر داد.
برگزاری گردهمایی هیئت‌های ورزشی استان قم
به گزارش قم نیوز، سیدمهدی غیاثی اظهار کرد: برنامه‌ریزی برگزاری این گردهمایی در اردیبهشت ماه سال جاری صورت گرفت و حتی قرار بود در اردیبهشت یا خرداد این گردهمایی را برگزار کنیم اما بنا به دلایلی برگزاری آن به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: برنامه‌های مهمی همچون برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان برون‌مرزی ورزش قم و حامیان ورزش، برگزاری مراسم‌های ویژه هفته جوان،‌ افتتاح پروژه‌های ورزشی و برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیران کل ورزش و جوانان استان از جمله عواملی است که منجر به برگزاری گردهمایی مسئولین ستادی اداره کل ورزش و جوانان با روسای هیئت‌های ورزشی استان قم شده‌اند.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: با هدف بررسی فعالیت‌های صورت گرفته در راستای توسعه ورزش استان در ابعاد مختلف همگانی و قهرمانی و همچنین اقدامات انجام شده در زمینه‌های فرهنگی و آموزش در ورزش این گردهمایی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برای همین منظور از روسای هیئت‌های ورزشی استان دعوت شده است تا در این گردهمایی که با حضور حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان و معاونین اداره کل برگزار می‌شود، روسای هیئت‌ها حضور یافته و نحوه اجرای برنامه‌های پیش بینی شده در قالب تقویم ورزشی مصوب سال جاری بررسی شود.

غیاثی ابراز کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته در این معاونت و با تلاش دسته‌جمعی همکارانم در معاون توسعه امور ورزش استان قم، قرار است گردهمایی اعضای ستادی این اداره کل و مسئولین هیئت‌های ورزشی استان از ساعت ۱۸ روز سه شنبه بیست‌ویکم مرداد ماه برگزار شود.

وی با بیان اینکه میزبان برگزاری گردهمایی مسئولان ستادی اداره کل ورزش و جوانان با روسای هیئت‌های ورزش، سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم است، عنوان کرد: این جلسه با حضور حسن عابدی مدیرکل ورزش و جوانان، محمدرضا نیکوگفتار معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل و روح‌الله رمضانی معاون فرهنگی و امور جوانان برگزار می‌شود و در آن روسای هیئت‌های ورزشی استان قم نیز حضور دارند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود:‌ قرار است در این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان به بیان سیاست‌ها و برنامه‌های کلی اداره کل ورزش و جوانان و راهکارهای توسعه ورزش استان پرداخته و هیئت‌های ورزشی نیز نقطه‌نظرات خود را راجع به ورزش قم بیان کرده و به ارائه فرصت‌ها و موانع رشد و رزش قم بپردازند.

وی در پایان اظهار کرد: در بخش دیگری از این گردهمایی که از ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه هفته جاری یعنی بیست‌ویکم مرداد ماه در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان برگزار می‌شود، معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان به ارائه گزارشی از وضعیت ورزش قم خواهد پرداخت.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcfm0d0.w6dvmagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما