دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب : 23684

تجلیل قهرمانان مدال‌آور استان قم در میادین برون‌مرزی

قم نيوز : قم نیوز: معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری آیین تجلیل از قهرمانان برون مرزی ورزش قم با حضور مسئولان ورزش این استان خبر داد.
تجلیل قهرمانان مدال‌آور استان قم در میادین برون‌مرزی
به گزارش قم نیوز، سیدمهدی غیاثی اظهار کرد: ورزش استان قم در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، با وجود محدودیت‌های عدیده‌ای که با آن دست به گربیان بود، سالی موفق در عرصه قهرمانی را پشت سر گذاشت و ورزشکاران قمی در میادین مختلف افتخارات ارزشمندی کسب کردند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه ورزشکاران قمی در رشته‌های مختلف هر دو بخش مردان و بانوان هم در میادین داخلی و هم در مسابقات ورزشی خارج از کشور، در سال ۱۳۹۲ عملکرد بسیار موفقی داشتند و این نشان از همت، تلاش و عزم بلند ورزشکاران و تلاشگران عرصه ورزش استان قم است.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم ادامه داد:‌ اداره کل ورزش و جوانان استان قم نیز به پاس تلاش‌ها، تحمل سختی‌ها و افتخارآفرینی‌ ورزشکاران رشته‌های مختلف، جشنواره تجلیل از مدال‌آوران ورزش قم از میادین برون‌مرزی سال ۱۳۹۲ را با حضور مسئولان استان برگزار می‌کند.

وی بیان داشت: به همین منظور در مراسمی که از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز چهارشنبه هفتم خرداد ماه در تالار معصومیه استانداری قم برگزار می‌شود، با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، استاندار قم، مدیرکل ورزش و جوانان، روسا و نایب رئیسان هیئت‌های ورزشی و پیشکسوتان ورزش قم از افتخارآفرینان ورزش قم قدردانی می‌شود.

غیاثی خاطرنشان کرد: در این مراسم و جشنواره از ۳۰ عنوان‌دار مسابقات جهانی، رقابت‌های آسیایی، پیکارهای بین‌المللی و افتخارآفرینان بازی‌های پاراآسیایی که در سال ۱۳۹۲ در ترکیب تیم‌های ملی کشورمان در مسابقات مختلف موفق به کسب مدال شده‌اند و پرچم سه رنگ کشورمان را به اهتزاز در آورده‌اند، تجلیل می‌شود.

وی عنوان داشت: این مراسم با حضور مسئولان استان قم و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و همچنین خانواده ورزشکاران، مربیان، پیشکسوتان، ورزشکاران، مدیران و خیرین ورزش، با هدف قدردانی از قهرمانان ورزشی استان قم که در سال ۱۳۹۲ موفق به کسب مدال و افتخار در میدان‌های جهانی، آسیایی، بین‌المللی و کشوری شده‌اند، برگزار می‌شود.

غیاثی افزود: در این مراسم از حامیان مالی رشته‌های ورزشی مختلف که با پشتیبانی آنها تیم‌های ورزشی استان توانسته‌اند در رقابت‌های لیگ، قهرمانی کشور و میادین برون مرزی موفقیت کسب کنند نیز به عنوان حامیان ورزش قم تجلیل و قدردانی صورت خواهد گرفت تا ان‌شاءالله با تداوم این حمایت‌ها موفقیت‌های چشمگیری را در عرصه میدان‌های مختلف از جمله آسیایی، بین‌المللی و کشوری از ورزشکاران استان شاهد باشیم.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم تصریح کرد: قهرمانان ورزشی سبب عزت و افتخار استان قم شده‌اند و تجلیل از آنها در حضور مردم مشتاق و علاقه‌مند به ورزش به عنوان اقدام کوچکی در راستای ارج نهادن به روزها و ماه‌ها تلاش شبانه‌روزی آنها برای کسب افتخار‌ محسوب می‌شود و امیدوارم این اقدام در خور و شایسته آنها باشد.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcc0eqi.2bq148laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما