چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۷
کد مطلب : 14469
همزمان با نیمه شعبان:

برگزاری آیین افتتاحیه برنامه‌های ورزشی اوقات فراغت همزمان با جشن نیمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری آیین افتتاحیه برنامه‌های ورزشی طرح اوقات فراغت تابستان سال جاری همزمان با جشن نیمه شعبان خبر داد.
برگزاری آیین افتتاحیه برنامه‌های ورزشی اوقات فراغت همزمان با جشن نیمه شعبان
به گزارش قم نیوز، سیدمهدی غیاثی عنوان داشت: اوقات فراغت در فصل تابستان فرصت گرانبهایی برای شناسایی استعدادهای ورزشی نوجوانان و جوانان علاقمند به رشته های مختلف است و تمام تلاش ما بهره برداری مطلوب از این موقعیت مغتنم است.
 
وی ادامه داد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته در اداره کل ورزش و جوانان استان قم و با تلاش معاونت‌های توسعه ورزش، فرهنگی و جوانان و توسعه منابع و پشتیبانی، برنامه‌های متنوع ورزش و جوانان قم در طرح اوقات فراغت سال جاری از اول تیرماه شروع خواهد شد.
 
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم اضافه کرد: به همین منظور برگزاری مراسم افتتاحیه برنامه‌های ورزش و جوانان اوقات فراغت سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی همزمان با پر خیر و برکت نیمه شعبان یعنی میلاد با سعادت حضرت ولی عصر(عج) به انجام می‌رسد.
 
وی افزود: ویژه برنامه افتتاحیه طرح ورزشی اوقات فراغت تابستان عصر روز سه شنبه پنجم تیرماه با حضور مسئولان استان قم، مدیر کل ورزش و جوانان، روسای هیئت های ورزشی، پیشکسوتان، قهرمانان و خانواده نوجوانان و جوانان ورزشکار شرکت کننده در برنامه های ورزشی این طرح برگزار می‌شود.
 
غیاثی در ادامه بیان داشت: همچنین در این مراسم معاون استاندار قم، معاونت‌های اداره کل ورزش و جوانان، نایب رئیسان هیئت‌های ورزشی، مدیران استخرها و مدارس فوتبال و همچنین پایگاه‌های اوقات فراغت و مربیان ورزشی حضور می‌یابند تا برگزاری برنامه‌های امسال اوقات فراغت ورزش و جوانان به شکل باشکوه رسما آغاز شود.
 
وی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان به عنوان دستگاهی که از جنبه‌های مختلف زیر ذره‌بین اجرای صحیح برنامه‌های اوقات فراغت سال جاری قرار دارد، با قوت وارد عمل ملی شود تا بهره‌وری مناسبی از تابستان سال جاری صورت بگیرد.
 
معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: در تمام برنامه‌های ورزشی طرح اوقات فراغت سال جاری یکی دیگر از موضوعاتی که بیش از همه برای ما مهم است، سرلوحه قرار گرفتن مسائل فرهنگی و اخلاقی است و قطعا این مهم مورد توجه ما قرار دارد.
 
وی با اشاره به توجه ویژه این اداره کل به برنامه‌های ورزشی اوقات فراغت اجرایی در سطح استان قم، یاد آور شد: به عنوان دستگاهی که بیشترین مخاطب را از جانب شهروندان قمی در برنامه‌های اوقات فراغت داریم، باید اقدامات لازم را در زمینه بهینه‌سازی برنامه‌های این طرح مهم انجام دهیم.
 
غیاثی تاکید کرد: ما وظیفه خودمان می دانیم که با بهترین ابزار و امکانات برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان برنامه‌ریزی کنیم و از تمام ظرفیت‌ها باید به شکلی مطلوب استفاده شود تا اداره کل ورزش و جوانان رسالت خود را در راستای اجرای بهینه این طرح محقق کند.
 
وی در پایان از تشکیل ستاد ویژه اجرای برنامه‌های طرح اوقات فراغت خبر داد و اظهار داشت: تنها به دنبال پر کردن زمان فراغت نسل جوان جامعه نیستیم بلکه هدف اصلی این است که در کنار امور ورزشی، نسل جوان و نوجوان را با مسائل مهم معنوی، فرهنگی، مذهبی و عملی نیز آشنا کرده و ثمره مناسبی از اوقات فراغت امسال نسبت به سال های گذشته کسب کنیم.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdno0f.yt0o96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما