کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به همت سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان قم؛

نشست چرخ هسته ای، چرخ اقتصاد در قم برگزار شد

روابط عمومی سپاه استان قم , 23 خرداد 1394 ساعت 12:03

قم نیوز: نشست چرخ هسته ای، چرخ اقتصاد به همت سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در قم برگزار شد.


به گزارش قم نیوز، با توجه به اهمیت بحث مذاکرات هسته ای در ماه های اخیر و لزوم افزایش بصیرت عموم مردم ولایت مدار و بسیجیان در خصوص نحوه پیشرفت مذاکرات و تاثیرات مثبت و منفی آن در مسائل مختلف کشور، نشست چرخ هسته ای، چرخ اقتصاد به همت سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در مسجدالرضا(ع) قم برگزار شد.

سعید زیبا کلام، از اساتید دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در این نشست ضمن قرائت بخش هایی از توافق نامه ژنو و بیانیه لوزان، به تحلیل بندهای مختلف این دو سند، و همچنین بیان نقل قول اعضای تیم مذاکره کننده و مواضع دولت پرداخت و در جهت شفاف سازی اهداف شوم و افکار پلید طرف مقابلِ مذاکرات هسته ای با ایران، اظهاراتی را بیان داشت.

وی همچنین بیانات و مواضع مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جریان مذاکرات را یادآور شد و ارتباط هر یک را با روند پیشرفت مذاکرات، تحلیل نمود، و در ادامه، عملکرد تیم مذاکره کننده را مورد نقد و بررسی قرار داد.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان خواستار هوشیاری ملت ولایت مدار و اقشار مختلف مردم، و اعلام خواسته های به حق خود، با حضور در صحنه شد و بر پایداری بر ارزش های انقلاب و حفظ حرمت خون شهیدان، تأکید نمود.

در حاشیه این نشست نیز، شرکت کنندگان به مطالعه و امضاء طومار حاوی بندهای گزاره برگ ملی پرداختند و اعلام حمایت خود را از مواضع مقام عظمای ولایت، ابراز داشتند.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 30786

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/30786/نشست-چرخ-هسته-اقتصاد-قم-برگزار

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir