شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب : 30786
منبع : روابط عمومی سپاه استان قم
به همت سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان قم؛

نشست چرخ هسته ای، چرخ اقتصاد در قم برگزار شد

قم نيوز : قم نیوز: نشست چرخ هسته ای، چرخ اقتصاد به همت سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در قم برگزار شد.
نشست چرخ هسته ای، چرخ اقتصاد در قم برگزار شد
به گزارش قم نیوز، با توجه به اهمیت بحث مذاکرات هسته ای در ماه های اخیر و لزوم افزایش بصیرت عموم مردم ولایت مدار و بسیجیان در خصوص نحوه پیشرفت مذاکرات و تاثیرات مثبت و منفی آن در مسائل مختلف کشور، نشست چرخ هسته ای، چرخ اقتصاد به همت سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در مسجدالرضا(ع) قم برگزار شد.

سعید زیبا کلام، از اساتید دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در این نشست ضمن قرائت بخش هایی از توافق نامه ژنو و بیانیه لوزان، به تحلیل بندهای مختلف این دو سند، و همچنین بیان نقل قول اعضای تیم مذاکره کننده و مواضع دولت پرداخت و در جهت شفاف سازی اهداف شوم و افکار پلید طرف مقابلِ مذاکرات هسته ای با ایران، اظهاراتی را بیان داشت.

وی همچنین بیانات و مواضع مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در جریان مذاکرات را یادآور شد و ارتباط هر یک را با روند پیشرفت مذاکرات، تحلیل نمود، و در ادامه، عملکرد تیم مذاکره کننده را مورد نقد و بررسی قرار داد.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان خواستار هوشیاری ملت ولایت مدار و اقشار مختلف مردم، و اعلام خواسته های به حق خود، با حضور در صحنه شد و بر پایداری بر ارزش های انقلاب و حفظ حرمت خون شهیدان، تأکید نمود.

در حاشیه این نشست نیز، شرکت کنندگان به مطالعه و امضاء طومار حاوی بندهای گزاره برگ ملی پرداختند و اعلام حمایت خود را از مواضع مقام عظمای ولایت، ابراز داشتند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcd950s.yt0zj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما