کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله نوری همدانی: اجازه بازدید از مراکز نظامی را به غرب نمی‌دهیم

3 مرداد 1394 ساعت 19:59

قم نیوز: مرجع تقلید شیعیان گفت: بازدید از مراکز نظامی جزو خطوط قرمز جمهوری اسلامی است و به هیچ وجه اجازه بازدید از این مراکز و مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای را به غربی‌ها نمی‌دهیم.


به گزارش قم نیوز، آیت الله حسین نوری همدانی که در دیدار با استاندار خراسان رضوی سخن می‌گفت، اظهار داشت: بهترین عمل در حال حاضر خدمت به مردم است و چنین خدمتی به فرمایش خداوند متعال مقبول واقع می‌شود، در عین حال خدمت به محرومان باید سرلوحه عمل مسئولان قرار گیرد.

مرجع تقلید شیعیان افزود: دولتمردان و مسئولان نظام در موضوع هسته‌ای دقت و هوشیاری از خود نشان دهند تا این مسئله سبب ایجاد اختلاف و دودستگی در جامعه نشود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم افزود: در بحث مذاکرات هسته‌ای اخیر، ما توافقی را قبول داریم که خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران را حفظ کرده و سبب عظمت نظام، انقلاب و مردم شهیدپرور گردد و چنین توافقی مورد حمایت ماست.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: بازدید از مراکز نظامی جزو خطوط قرمز جمهوری اسلامی است و به هیچ وجه اجازه بازدید از این مراکز و مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای را به غربی‌ها نمی‌دهیم.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: هوشیاری مسئولان و به دقت دنبال کردن موضوع هسته‌ای سبب ‌می‌شود تا از بد عهدی طرف مقابل جلوگیری شود، چرا که آمریکا و برخی کشورهای اروپایی سوابق بدی در بدعهدی و زیاده خواهی دارند و ما این سوابق بد را باید در نظر بگیریم و هوشیارانه عمل کنیم.

استاد سطوع عالی حوزه علمیه قم با تاکید بر حفظ و تحکیم وحدت میان گروه‌ها و اقشار مختلف مردم گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرده‌اند که موضوع هسته‌ای نباید سبب اختلاف و چند دستگی در جامعه شود زیرا این مسئله زمینه سو استفاده دشمنان، معاندان و بدخواهان را فراهم می‌کند.

در ابتدای این دیدار، استاندار خراسان رضوی در سخنانی گزارشی از وضعیت این استان، به ویژه بعد از مذاکرات هسته‌ای را ارائه کرد و  خبر از حضور هیئت‌های اقتصادی در ایران و خراسان رضوی داد.

انتهای پیام/ 105


کد مطلب: 31608

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/31608/آیت-الله-نوری-همدانی-اجازه-بازدید-مراکز-نظامی-غرب-نمی-دهیم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir