قم نيوز : قم نیوز: مرجع تقلید شیعیان گفت: بازدید از مراکز نظامی جزو خطوط قرمز جمهوری اسلامی است و به هیچ وجه اجازه بازدید از این مراکز و مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای را به غربی‌ها نمی‌دهیم.
آیت الله نوری همدانی.
آیت الله نوری همدانی.
به گزارش قم نیوز، آیت الله حسین نوری همدانی که در دیدار با استاندار خراسان رضوی سخن می‌گفت، اظهار داشت: بهترین عمل در حال حاضر خدمت به مردم است و چنین خدمتی به فرمایش خداوند متعال مقبول واقع می‌شود، در عین حال خدمت به محرومان باید سرلوحه عمل مسئولان قرار گیرد.

مرجع تقلید شیعیان افزود: دولتمردان و مسئولان نظام در موضوع هسته‌ای دقت و هوشیاری از خود نشان دهند تا این مسئله سبب ایجاد اختلاف و دودستگی در جامعه نشود.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه قم افزود: در بحث مذاکرات هسته‌ای اخیر، ما توافقی را قبول داریم که خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران را حفظ کرده و سبب عظمت نظام، انقلاب و مردم شهیدپرور گردد و چنین توافقی مورد حمایت ماست.

آیت الله نوری همدانی تصریح کرد: بازدید از مراکز نظامی جزو خطوط قرمز جمهوری اسلامی است و به هیچ وجه اجازه بازدید از این مراکز و مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای را به غربی‌ها نمی‌دهیم.

مرجع تقلید شیعیان خاطرنشان کرد: هوشیاری مسئولان و به دقت دنبال کردن موضوع هسته‌ای سبب ‌می‌شود تا از بد عهدی طرف مقابل جلوگیری شود، چرا که آمریکا و برخی کشورهای اروپایی سوابق بدی در بدعهدی و زیاده خواهی دارند و ما این سوابق بد را باید در نظر بگیریم و هوشیارانه عمل کنیم.

استاد سطوع عالی حوزه علمیه قم با تاکید بر حفظ و تحکیم وحدت میان گروه‌ها و اقشار مختلف مردم گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید کرده‌اند که موضوع هسته‌ای نباید سبب اختلاف و چند دستگی در جامعه شود زیرا این مسئله زمینه سو استفاده دشمنان، معاندان و بدخواهان را فراهم می‌کند.

در ابتدای این دیدار، استاندار خراسان رضوی در سخنانی گزارشی از وضعیت این استان، به ویژه بعد از مذاکرات هسته‌ای را ارائه کرد و  خبر از حضور هیئت‌های اقتصادی در ایران و خراسان رضوی داد.

انتهای پیام/ 105
https://qomnews.ir/vdch6-nx.23nzvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما