کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسابقه عکاسی نماز ظهر عاشورا در قم برگزار می‌شود

خبرگزاری تسنیم , 1 آبان 1394 ساعت 17:21

قم نگار: مسابقه عکاسی نماز ظهر عاشورا با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی، ستاد اقامه نماز استان قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، صدا و سیما و شهرداری قم برگزار می‌شود.


به گزارش قم نگار، مسابقه عکاسی نماز ظهر عاشورا با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی، ستاد اقامه نماز استان قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، صدا و سیما و شهرداری قم برگزار می‌شود.

این مسابقه در سطح استان و در دو بخش عکس موبایلی و عکس حرفه‌ای برگزار شده و تصاویر می‌بایست با فرمت jpeg، کیفیت مطلوب و حداکثر اندازه ۷۰ در ۵۰ سانتی متر ارسال شوند.

دبیرخانه این مسابقه در حوزه هنری انقلاب اسلامی است و در صورت بالابون تعداد عکس‌ها آلبوم عکسی توسط ستاد اقامه نماز استان قم منتشر می‌شود و همچنین نمایشگاه عکسی نیز در یکی از نگارخانه‌های استان قم برگزار می‌شود.

از ۱۰ برگزیدهٔ این مسابقه با اهدای لوح و هدایای نقدی تقدیر می‌شود و به افراد اول تا سوم هم به ترتیب نفر اول یک میلیون تومان است، جایزه نفر دوم هفتصد و به نفر سوم هم ۵۰۰ هزار تومان تعلق می‌گیرد.

هیئت داوران و هیئت انتخاب این مسابقه از میان عکاسان حرفه‌ای و انجمن عکاسان قم است.

علاقه‌مندان به حضور در این مسابقه تا ۱۰ آبان ماه ۱۳۹۴ فرصت دارند تا آثار خود را به نشانی aks. mardomi@gmail. com ارسال کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توان با شماره تلفن ۳۷۷۳۲۸۶۱ (واحد تجسمی حوزه هنری استان قم) تماس بگیرند.

انتهای پیام/۱۳۲


کد مطلب: 33454

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/33454/مسابقه-عکاسی-نماز-ظهر-عاشورا-قم-برگزار-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir