جمعه ۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب : 33454

مسابقه عکاسی نماز ظهر عاشورا در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : قم نگار: مسابقه عکاسی نماز ظهر عاشورا با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی، ستاد اقامه نماز استان قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، صدا و سیما و شهرداری قم برگزار می‌شود.
مسابقه عکاسی نماز ظهر عاشورا در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نگار، مسابقه عکاسی نماز ظهر عاشورا با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی، ستاد اقامه نماز استان قم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، صدا و سیما و شهرداری قم برگزار می‌شود.

این مسابقه در سطح استان و در دو بخش عکس موبایلی و عکس حرفه‌ای برگزار شده و تصاویر می‌بایست با فرمت jpeg، کیفیت مطلوب و حداکثر اندازه ۷۰ در ۵۰ سانتی متر ارسال شوند.

دبیرخانه این مسابقه در حوزه هنری انقلاب اسلامی است و در صورت بالابون تعداد عکس‌ها آلبوم عکسی توسط ستاد اقامه نماز استان قم منتشر می‌شود و همچنین نمایشگاه عکسی نیز در یکی از نگارخانه‌های استان قم برگزار می‌شود.

از ۱۰ برگزیدهٔ این مسابقه با اهدای لوح و هدایای نقدی تقدیر می‌شود و به افراد اول تا سوم هم به ترتیب نفر اول یک میلیون تومان است، جایزه نفر دوم هفتصد و به نفر سوم هم ۵۰۰ هزار تومان تعلق می‌گیرد.

هیئت داوران و هیئت انتخاب این مسابقه از میان عکاسان حرفه‌ای و انجمن عکاسان قم است.

علاقه‌مندان به حضور در این مسابقه تا ۱۰ آبان ماه ۱۳۹۴ فرصت دارند تا آثار خود را به نشانی aks. mardomi@gmail. com ارسال کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توان با شماره تلفن ۳۷۷۳۲۸۶۱ (واحد تجسمی حوزه هنری استان قم) تماس بگیرند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdci55ap.t1apw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما