کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امضای تفاهم نامه همكاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه قم و ستاد مبارزه با مواد مخدر

خبرگزاری ايرنا , 25 فروردين 1395 ساعت 14:08

قم نیوز: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور عصر سه شنبه با برگزاری آیینی در سالن همایش های غدیر قم تفاهم نامه همكاری امضا كردند.


به گزارش قم نیوز، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در این آیین در سخنانی اظهار كرد: گروههای تبلیغی و روحانیان در مدارس و دانشگاهها و مراكز ترك اعتیاد حضور خوب و مؤثری در جهت مقابله با ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی دارند.

حجت الاسلام سعید روستا آزاد با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی دفتر تبلیغات اسلامی در راستای ترویج و توسعه فرهنگ پیشگیری و مقابله با معضل اعتیاد در جامعه، خاطرنشان كرد: متأسفانه در زمان حاضر اعتیاد در میان آسیب های اجتماعی، نقش پررنگ تری دارد.

وی با بیان اینكه همه مردم و مسوولان برای مقابله با معضل خانمان سوز اعتیاد وظایفی برعهده دارند، گفت: با توجه به آسیب های گسترده اعتیاد در ابعاد گوناگون فردی و اجتماعی، پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر نیازمند برنامه ریزی جدی و جامع است.

جلسه امضای تفاهم نامه میان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و ستاد مبارزه با مواد مخدر با موضوع انجام فعالیت های فرهنگی و تبلیغی مشترك با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی و علیرضا جزینی قائم مقام رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور برگزار شد.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 37691

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/37691/امضای-تفاهم-نامه-همكاری-دفتر-تبلیغات-اسلامی-حوزه-قم-ستاد-مبارزه-مواد-مخدر

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir