چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب : 37691
منبع : خبرگزاری ايرنا

امضای تفاهم نامه همكاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه قم و ستاد مبارزه با مواد مخدر

قم نيوز : قم نیوز: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور عصر سه شنبه با برگزاری آیینی در سالن همایش های غدیر قم تفاهم نامه همكاری امضا كردند.
امضای تفاهم نامه همكاری دفتر تبلیغات اسلامی حوزه قم و ستاد مبارزه با مواد مخدر
به گزارش قم نیوز، معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در این آیین در سخنانی اظهار كرد: گروههای تبلیغی و روحانیان در مدارس و دانشگاهها و مراكز ترك اعتیاد حضور خوب و مؤثری در جهت مقابله با ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی دارند.

حجت الاسلام سعید روستا آزاد با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی دفتر تبلیغات اسلامی در راستای ترویج و توسعه فرهنگ پیشگیری و مقابله با معضل اعتیاد در جامعه، خاطرنشان كرد: متأسفانه در زمان حاضر اعتیاد در میان آسیب های اجتماعی، نقش پررنگ تری دارد.

وی با بیان اینكه همه مردم و مسوولان برای مقابله با معضل خانمان سوز اعتیاد وظایفی برعهده دارند، گفت: با توجه به آسیب های گسترده اعتیاد در ابعاد گوناگون فردی و اجتماعی، پیشگیری از اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر نیازمند برنامه ریزی جدی و جامع است.

جلسه امضای تفاهم نامه میان دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و ستاد مبارزه با مواد مخدر با موضوع انجام فعالیت های فرهنگی و تبلیغی مشترك با حضور حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی و علیرضا جزینی قائم مقام رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور برگزار شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcfyvdm.w6de1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما