کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

"رضايتمندي مردم"، اصلي ترين سرمايه پليس جامعه محور

پایگاه خبری پلیس , 16 خرداد 1395 ساعت 19:00

قم نیوز: جانشين فرماندهي انتظامي استان رضايتمندي مردم را اصلي ترين سرمايه پليس جامعه محور دانست.


به گزارش قم نیوز، سرهنگ"حميدرضا اسدي" در مراسم اختتاميه رزمايش انتظامي، ترافيکي و عملياتي ذوالفقار7 ، اظهارداشت: پليس قم در بحث کنترل جرائم توفيقات خوبي داشته و در حال حاضر شاهد افزايش رضايتمندي از امنيت اجتماعي و اخلاقي هستيم.

وي گفت:پليس جامعه محور، پليسي است که به تمام مشکلات و آسيب هاي زندگي مردم توجه دارد و به منظور کاهش آن ها تلاش و ايفاي نقش مي کند.
جانشين فرماندهي انتظامي استان قم افزود: ارتقاء نظم اجتماعي و ايجاد امنيت انتظامي از جمله اهداف مهم پليس است و نيروي انتظامي همواره از مردم، با مردم و براي مردم بوده و از جامعه به عنوان يک خاستگاه اصلي، در مأموريت هاي خود استفاده مي کند.

وي سپس با اشاره به نقش آفريني آحاد مردم در هدايت، نظارت و حمايت از نظام اسلامي در طول تاريخ انقلاب اسلامي، گفت: مردم همواره پليس را در قالب نيروهاي بسيج و يا پليس افتخاري همراهي و نسبت به ايجاد نظم اجتماعي و امنيتي تشريک مساعي کرده و يک نيروي مردمي را ايجاد مي کنند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان با بيان اينکه امروز پليس، اسلامي و جامعه محور است، افزود: پليس قم در تمام ابعاد جامعه و با تمامي سازمان هاي اجتماعي ارتباط سازنده دارد و به عنوان سرباز ولايت، براساس موازين شرعي و قانوني، اجراي مأموريت خواهد کرد.

سرهنگ اسدي ابراز اميدواري کرد: پليس با همکاري مردم و حمايت هاي آن ها ماموريت هاي خود را با موفقيت پشت سر گذاشته تا امنيت و آسايش جامعه محقق شود.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 39225

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/39225/رضايتمندي-مردم-اصلي-ترين-سرمايه-پليس-جامعه-محور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir