يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 39225
منبع : پایگاه خبری پلیس

"رضايتمندي مردم"، اصلي ترين سرمايه پليس جامعه محور

قم نيوز : قم نیوز: جانشين فرماندهي انتظامي استان رضايتمندي مردم را اصلي ترين سرمايه پليس جامعه محور دانست.
"رضايتمندي مردم"، اصلي ترين سرمايه پليس جامعه محور
به گزارش قم نیوز، سرهنگ"حميدرضا اسدي" در مراسم اختتاميه رزمايش انتظامي، ترافيکي و عملياتي ذوالفقار7 ، اظهارداشت: پليس قم در بحث کنترل جرائم توفيقات خوبي داشته و در حال حاضر شاهد افزايش رضايتمندي از امنيت اجتماعي و اخلاقي هستيم.

وي گفت:پليس جامعه محور، پليسي است که به تمام مشکلات و آسيب هاي زندگي مردم توجه دارد و به منظور کاهش آن ها تلاش و ايفاي نقش مي کند.
جانشين فرماندهي انتظامي استان قم افزود: ارتقاء نظم اجتماعي و ايجاد امنيت انتظامي از جمله اهداف مهم پليس است و نيروي انتظامي همواره از مردم، با مردم و براي مردم بوده و از جامعه به عنوان يک خاستگاه اصلي، در مأموريت هاي خود استفاده مي کند.

وي سپس با اشاره به نقش آفريني آحاد مردم در هدايت، نظارت و حمايت از نظام اسلامي در طول تاريخ انقلاب اسلامي، گفت: مردم همواره پليس را در قالب نيروهاي بسيج و يا پليس افتخاري همراهي و نسبت به ايجاد نظم اجتماعي و امنيتي تشريک مساعي کرده و يک نيروي مردمي را ايجاد مي کنند.

جانشين فرماندهي انتظامي استان با بيان اينکه امروز پليس، اسلامي و جامعه محور است، افزود: پليس قم در تمام ابعاد جامعه و با تمامي سازمان هاي اجتماعي ارتباط سازنده دارد و به عنوان سرباز ولايت، براساس موازين شرعي و قانوني، اجراي مأموريت خواهد کرد.

سرهنگ اسدي ابراز اميدواري کرد: پليس با همکاري مردم و حمايت هاي آن ها ماموريت هاي خود را با موفقيت پشت سر گذاشته تا امنيت و آسايش جامعه محقق شود.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcamune.49nou15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما