کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم:

مبلمان قم رتبه برتر خوشه کسب وکار کشور را بدست آورد

پایگاه اطلاع رسانی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم , 24 مرداد 1395 ساعت 16:00

قم نیوز: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از کسب مقام نخست خوشه کسب وکار مبلمان قم در کشور همزمان با روز ملی بزرگداشت و حمایت از صنایع کوچک خبر داد.


به گزارش قم نیوز، امیر طیبی نژاد از کسب مقام نخست خوشه کسب وکار مبلمان قم در کشور همزمان با روز  ملی بزرگداشت و حمایت از صنایع کوچک خبر داد و اظهار کرد: در حاشیه نخستین همایش خوشه سوهان استان قم از عامل توسعه خوشه کسب وکار مبلمان استان به عنوان خوشه برتر کشور تجلیل شد.

وی این موفقیت بدست آمده در خوشه کسب و کار مبلمان را تداوم تجربیات و کسب موفقیت‌های این مدل از توسعه صنایع کوچک کشور در استان قم برشمرد و تصریح کرد: خوشبختانه صنایع کوچک قم پس از سال‌ها تلاش و مداومت توانسته است مدل خوشه‌ای‌ صنعت را نهادینه کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم افزود: ایجاد کنسرسیوم فروش و برند مشترک صمیم برای نخستین بار در صنعت مبل کشور، ایجاد شبکه عمودی تولید و فروش با برند نویر با حضور تولید کننده مبلمان خام، رنگ کار، رویه کوب و مجموعه نمایشگاهی در قاب یک زنجیره تولید کامل، ایجاد نخستین آبشار رنگ صنعت مبلمان در شهرک ثامن الائمه(ع) و برگزاری سالیانه همایش صنعت چوب استان با هدف معرفی این صنعت در کشور و استان از مهم‌ترین اقدامات این خوشه در قم بود.

وی اضافه کرد: همچنین تسهیل در اخذ تسهیلات کم بهره برای واحدها، افزایش فعالیت صنفی و تعامل با دستگاه‌های دولتی با همراهی اتحادیه، تعامل با تشکل‌ها و ایجاد زمینه حضور در شورای ملی مبلمان، حضور در نمایشگاه‌های بغداد و عمان برای توسعه صادرات مبل، برگزاری 12 دوره آموزشی طی سه سال و ایجاد شبکه آموزش برای استمرار پس از خروج عامل از مهم‌ترین دستاوردهای سه سال گذشته به حساب می‌آید.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 40950

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/40950/مبلمان-قم-رتبه-برتر-خوشه-کسب-وکار-کشور-بدست-آورد

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir