يکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : 40950
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شرکت شهرکهای صنعتی استان قم
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم:

مبلمان قم رتبه برتر خوشه کسب وکار کشور را بدست آورد

قم نيوز : قم نیوز: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از کسب مقام نخست خوشه کسب وکار مبلمان قم در کشور همزمان با روز ملی بزرگداشت و حمایت از صنایع کوچک خبر داد.
مبلمان قم رتبه برتر خوشه کسب وکار کشور را بدست آورد
به گزارش قم نیوز، امیر طیبی نژاد از کسب مقام نخست خوشه کسب وکار مبلمان قم در کشور همزمان با روز  ملی بزرگداشت و حمایت از صنایع کوچک خبر داد و اظهار کرد: در حاشیه نخستین همایش خوشه سوهان استان قم از عامل توسعه خوشه کسب وکار مبلمان استان به عنوان خوشه برتر کشور تجلیل شد.

وی این موفقیت بدست آمده در خوشه کسب و کار مبلمان را تداوم تجربیات و کسب موفقیت‌های این مدل از توسعه صنایع کوچک کشور در استان قم برشمرد و تصریح کرد: خوشبختانه صنایع کوچک قم پس از سال‌ها تلاش و مداومت توانسته است مدل خوشه‌ای‌ صنعت را نهادینه کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم افزود: ایجاد کنسرسیوم فروش و برند مشترک صمیم برای نخستین بار در صنعت مبل کشور، ایجاد شبکه عمودی تولید و فروش با برند نویر با حضور تولید کننده مبلمان خام، رنگ کار، رویه کوب و مجموعه نمایشگاهی در قاب یک زنجیره تولید کامل، ایجاد نخستین آبشار رنگ صنعت مبلمان در شهرک ثامن الائمه(ع) و برگزاری سالیانه همایش صنعت چوب استان با هدف معرفی این صنعت در کشور و استان از مهم‌ترین اقدامات این خوشه در قم بود.

وی اضافه کرد: همچنین تسهیل در اخذ تسهیلات کم بهره برای واحدها، افزایش فعالیت صنفی و تعامل با دستگاه‌های دولتی با همراهی اتحادیه، تعامل با تشکل‌ها و ایجاد زمینه حضور در شورای ملی مبلمان، حضور در نمایشگاه‌های بغداد و عمان برای توسعه صادرات مبل، برگزاری 12 دوره آموزشی طی سه سال و ایجاد شبکه آموزش برای استمرار پس از خروج عامل از مهم‌ترین دستاوردهای سه سال گذشته به حساب می‌آید.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdchvwnk.23nvmdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما