يکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۳۲
کد مطلب : 32701
مدیرعامل ‌شهرک‌های صنعتی استان قم:

نخستین شبکه عمودی تولید و توزیع خوشه مبلمان قم ایجاد شد‌

قم نيوز : قم نگار: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: نخستین شبکه عمودی تولید و عرضه مبلمان استان فعالیت خود را آغاز کرد.
نخستین شبکه عمودی تولید و توزیع خوشه مبلمان قم ایجاد شد‌
به گزارش قم نگار، امیرهوشنگ طیبی‌نژاد با اشاره به ایجاد نخستین شبکه عمودی تولید و عرضه مبلمان استان قم اظهارداشت: پس از موفقیت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی در فعالیت‌های خوشه کسب وکار و ثبت چند برند و شبکه‌های افقی در تولیدات مختلف امروز شاهد ایجاد نخستین شبکه عمودی تولید و توزیع خوشه مبلمان قم هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با اشاره به فعالیت‌های شبکه‌های افقی و عمودی افزود: در شبکه‌های افقی چند تولیدکننده کالا با هدف تولید مشترک در کنار هم فعالیت می‌کنند ولی در شبکه‌های عمودی چندین مجموعه تولید قطعات و تکمیلی در راستای یک محصول واحد اقدام می‌کنند.

وی افزود: خوشه‌های کسب وکار از جمله خوشه مبلمان به دلیل ساختار شبکه‌ای و مجزا بودن کارگاه‌های تولید، تکمیل و فروش ایجاد شبکه‌های عمودی می‌تواند تاثیر مهمی در ساماندهی تولید و توسعه خوشه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم بیان کرد: در آغاز سال سوم توسعه خوشه مبلمان قم و با هدف ایجاد همکاری تعریف شده بین مجموعه‌های تولید کلاف خام مبلمان، رنگ‌کاری، رویه‌کوبی، مجموعه نمایشگاهی، نخستین شبکه عمودی خوشه مبلمان استان شکل گرفت.

طیبی‌نژاد خاطر نشان کرد: مجموعه نمایشگاهی که در راس این هرم قرار گرفته است، وظیفه برندسازی، تبلیغات و ایجاد شبکه گسترده توزیع و فروش را بر عهده دارد که ثبت برند در این مجموعه در آینده‌ای نزدیک به ثبت می‌رسد.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdccsmq1.2bqix8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما