شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۱۹
کد مطلب : 33736
منبع : روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم
به همت دفتر توسعه خوشه مبلمان شرکت شهرک‌های صنعتی قم صورت گرفت

برگزاری دوره آموزشی مبانی چوب‌شناسی فعالان خوشه کسب وکار مبلمان قم

قم نيوز : قم نگار: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم از برگزاری دوره آموزشی اصول و مبانی چوب‌شناسی ویژه فعالان درودگری استان به همت دفتر توسعه خوشه مبلمان شرکت شهرک‌های صنعتی قم خبر داد.
برگزاری دوره آموزشی مبانی چوب‌شناسی فعالان خوشه کسب وکار مبلمان قم
به گزارش قم نگار، امیرهوشنگ طیبی‌نژاد با اشاره به اهمیت آموزش در راستای توسعه خوشه‌های صنعتی در این خصوص با برگزاری دوره آموزشی اصول و مبانی چوب‌شناسی ویژه فعالان درودگری استان اظهار کرد: این دوره با هدف ارتقای سطح علمی اعضای خوشه مبل در حوزه شناخت و کاربرد انواع چوب، توسط دفتر توسعه خوشه مبلمان و با همکاری اتحادیه و تعاونی دوردگران استان برگزار شد.

وی افزود: فعالان خوشه مبلمان با حضور در این آموزش مباحث کاربردی مانند چوب‌شناسی آناتومی به عنوان شناخت مهم‌ترین گونه‌های صنعتی، بررسی و تشریح ساختمان و بافت چوب‌ها، آشنایی با ویژگی‌های فیزیکی و مکانیکی چوب، فرآوری و برش صحیح چوب در چوب بری و اصول چوب خشک‌کنی و نگهداری صحیح چوب‌ها را فرا گرفتند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی از اولویت‌های اصلی برنامه‌های خوشه‌های کسب و کار به حساب می‌آیند، گفت: کاهش برخی هزینه‌های مربوط به روند تولید کالا در خوشه مبلمان شامل چوب خشک کنی، برش، کاهش هدر رفت چوب در فرآیند تولید که معلول نداشتن شناخت کافی و آموزش صحیح از گونه‌های مختلف چوب و ویژگی‌های خاص آن است از نتایج این دوره‌های آموزشی است.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی براساس نیازسنجی از فعالان درودگری قم برنامه‌ریزی شده بود، خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز اعضا یکی از مهم‌ترین برنامه‌های دفتر توسعه خوشه مبلمان استان قم است که برای تحقق این مهم تعامل خوبی با اتحادیه درودگران صورت گرفته و برای تدوام این دوره‌ها سعی بر فعال‌سازی کمیته آموزش اتحادیه و دخیل شدن آنها در برگزاری دوره‌ها شده است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcb0zbf.rhbffpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما