کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آسمان قم از پنج‌شنبه بارانی می‌شود

خبرگزاری مهر , 23 آذر 1395 ساعت 8:00

قم نیوز: کارشناس هواشناسی استان قم از بارش باران پراکنده در این استان از اوایل روز پنج‌شنبه هفته جاری در قم خبر داد.


به گزارش قم نیوز، محمدجواد ترابیان اظهار داشت: آسمان قم از اوایل وقت سه‌شنبه همراه با افزایش ابر و وزش باد متوسط خواهد بود.

وی با بیان اینکه در روز چهارشنبه هوا کمی ابری، به تدریج همراه با افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید است، افزود: در اوایل روز پنجشنبه بارش پراکنده باران را شاهد خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی استان قم گفت: در روز جمعه آسمان همراه با کاهش ابر، کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد ملایم پیش بینی می‌شود.

وی گفت: جهت وزش باد در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه شرقی و سرعت وزش باد در روز سه‌شنبه بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت و سرعت وزش باد در روز چهارشنبه بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت، جهت وزش باد در روز پنجشنبه غربی و سرعت وزش باد بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت، همچنین جهت وزش باد در روز جمعه شمال شرقی و سرعت وزش باد بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

ترابیان عنوان کرد: حداقل دمای هوا در روز سه‌شنبه منهای ۲ و حداکثر دمای هوا ۱۴ درجه، حداقل دمای هوا در روز چهارشنبه منهای ۲ و حداکثر ۱۶ درجه، حداقل دمای هوا در روز پنجشنبه منهای یک و حداکثر دمای هوا ۱۲ درجه، حداقل دمای هوا در روز جمعه منهای سه و حداکثر دمای هوا نیز ۱۳ درجه خواهد بود.


انتهای پیام/135


کد مطلب: 44509

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/44509/آسمان-قم-پنج-شنبه-بارانی-می-شود

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir