سه شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : 44509
منبع : خبرگزاری مهر

آسمان قم از پنج‌شنبه بارانی می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: کارشناس هواشناسی استان قم از بارش باران پراکنده در این استان از اوایل روز پنج‌شنبه هفته جاری در قم خبر داد.
آسمان قم از پنج‌شنبه بارانی می‌شود
به گزارش قم نیوز، محمدجواد ترابیان اظهار داشت: آسمان قم از اوایل وقت سه‌شنبه همراه با افزایش ابر و وزش باد متوسط خواهد بود.

وی با بیان اینکه در روز چهارشنبه هوا کمی ابری، به تدریج همراه با افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید است، افزود: در اوایل روز پنجشنبه بارش پراکنده باران را شاهد خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی استان قم گفت: در روز جمعه آسمان همراه با کاهش ابر، کمی تا قسمتی ابری همراه با وزش باد ملایم پیش بینی می‌شود.

وی گفت: جهت وزش باد در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه شرقی و سرعت وزش باد در روز سه‌شنبه بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت و سرعت وزش باد در روز چهارشنبه بین ۲۵ تا ۴۰ کیلومتر بر ساعت، جهت وزش باد در روز پنجشنبه غربی و سرعت وزش باد بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت، همچنین جهت وزش باد در روز جمعه شمال شرقی و سرعت وزش باد بین ۲۰ تا ۳۵ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

ترابیان عنوان کرد: حداقل دمای هوا در روز سه‌شنبه منهای ۲ و حداکثر دمای هوا ۱۴ درجه، حداقل دمای هوا در روز چهارشنبه منهای ۲ و حداکثر ۱۶ درجه، حداقل دمای هوا در روز پنجشنبه منهای یک و حداکثر دمای هوا ۱۲ درجه، حداقل دمای هوا در روز جمعه منهای سه و حداکثر دمای هوا نیز ۱۳ درجه خواهد بود.


انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcb9sba.rhbagpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما