کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

امنیت امروز ایران حاصل وحدت و انسجام مردم، اقوام و گروه های مختلف است/قم شهری تأثیر گذار در سطح کشور است

پایگاه اطلاع رسانی استانداری قم , 26 آذر 1395 ساعت 14:00

قم نیوز: حجت الاسلام والمسلمین یونسی در جلسه شورای معاونین استانداری قم با اشاره به اهمیت امنیت در کشور، ادامه داد: امنیت امروز ایران حاصل وحدت و انسجام مردم، اقوام و گروه های مختلف است.


به گزارش قم نیوز،  حجت الاسلام والمسلمین یونسی دستیار ویژه رییس جمهور در جلسه شورای معاونین استانداری قم با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و علمی قم، تصریح کرد: این ویژگی ها موجب متمایز شدن قم از سایر استان ها شده است.

یونسی قم را محور اصلی تحولات فرهنگی در کشور دانست و اظهار کرد: مسأله مهاجرت به قم، تأثیرات فرهنگی متفاتی در قم خواهد داشت و یکی از اصلی ترین موضوعات مورد توجه در قم می باشد.

ایشان زائرپذیری و گردشگری مذهبی را از مهمترین عامل توسعه استان قم عنوان و ادامه داد: استفاده از این ظرفیت می تواند زمینه گسترش قم و گشایش های اقتصادی را فراهم نماید.

دستیار ویژه رییس جمهور با تأکید بر لزوم تأمین اماكن امن و آسایش جهت مسافران وزائران در قم، اضافه کرد: در این راستا حضور بخش خصوصی در کمک به دولت نقشی اساسی دارد.

یونسی اقتصاد پویا را موچب نشاط اجتماعی دانست و افزود: نگاه ویژه و تحول گرا در مسائل اقصادی می تواند موجب رشد اقتصاد کشور شود.

وی همچنین بر موضوع امنیت کشور بعنوان یک دستاورد مهم در نظام اشاره نمود و ادامه داد: این امنیت حاصل وحدت و انسجام همه اقوام و گروهها در کشور است.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه برخی از معاونین و مدیران اجرایی استان به ارائه گزارشی از وضعیت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی استان و اقدامات صورت گرفته توسط دولتمردان در این حوزه ها پرداختند.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 44634

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/44634/امنیت-امروز-ایران-حاصل-وحدت-انسجام-مردم-اقوام-گروه-های-مختلف-قم-شهری-تأثیر-گذار-سطح-کشور

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir