جمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 44634
منبع : پایگاه اطلاع رسانی استانداری قم

امنیت امروز ایران حاصل وحدت و انسجام مردم، اقوام و گروه های مختلف است/قم شهری تأثیر گذار در سطح کشور است

قم نيوز : قم نیوز: حجت الاسلام والمسلمین یونسی در جلسه شورای معاونین استانداری قم با اشاره به اهمیت امنیت در کشور، ادامه داد: امنیت امروز ایران حاصل وحدت و انسجام مردم، اقوام و گروه های مختلف است.
امنیت امروز ایران حاصل وحدت و انسجام مردم، اقوام و گروه های مختلف است/قم شهری تأثیر گذار در سطح کشور است
به گزارش قم نیوز،  حجت الاسلام والمسلمین یونسی دستیار ویژه رییس جمهور در جلسه شورای معاونین استانداری قم با اشاره به ظرفیت های فرهنگی و علمی قم، تصریح کرد: این ویژگی ها موجب متمایز شدن قم از سایر استان ها شده است.

یونسی قم را محور اصلی تحولات فرهنگی در کشور دانست و اظهار کرد: مسأله مهاجرت به قم، تأثیرات فرهنگی متفاتی در قم خواهد داشت و یکی از اصلی ترین موضوعات مورد توجه در قم می باشد.

ایشان زائرپذیری و گردشگری مذهبی را از مهمترین عامل توسعه استان قم عنوان و ادامه داد: استفاده از این ظرفیت می تواند زمینه گسترش قم و گشایش های اقتصادی را فراهم نماید.

دستیار ویژه رییس جمهور با تأکید بر لزوم تأمین اماكن امن و آسایش جهت مسافران وزائران در قم، اضافه کرد: در این راستا حضور بخش خصوصی در کمک به دولت نقشی اساسی دارد.

یونسی اقتصاد پویا را موچب نشاط اجتماعی دانست و افزود: نگاه ویژه و تحول گرا در مسائل اقصادی می تواند موجب رشد اقتصاد کشور شود.

وی همچنین بر موضوع امنیت کشور بعنوان یک دستاورد مهم در نظام اشاره نمود و ادامه داد: این امنیت حاصل وحدت و انسجام همه اقوام و گروهها در کشور است.

لازم به ذکر است در ابتدای این جلسه برخی از معاونین و مدیران اجرایی استان به ارائه گزارشی از وضعیت اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی استان و اقدامات صورت گرفته توسط دولتمردان در این حوزه ها پرداختند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcayiny.49nye15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما