کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ایثار رزمندگان اسلام موجب پیروزی جبهه اسلام شده است

پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران , 11 دی 1395 ساعت 14:14

قم نیوز: استاندار قم گفت: ایثار و شهادت طلبی رزمندگان اسلام موجب تقویت بنیه اسلام و پیروزی مسلمانان شده است.


به گزارش قم نیوز، صادقی استاندار قم به همراه مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان در دیدار با خانواده شهدای بدریون گفت: ایثار و شهادت طلبی رزمندگان اسلام موجب تقویت بنیه اسلام و پیروزی مسلمانان شده است.

وی در این دیدار افزود: شما رزمندگان اسلام در راه تقویت بنیه اسلام و مبارزه با کفر در راه اسلام فداکاری کردید و این برای ما مایه افتخار و سربلندی است.

استاندار قم ادامه داد: دشمنان تلاش کردند تا با لباس دین علیه اسلام اقدام کنند اما الحمد ا... با مجاهدت و فداکاری شما و شهدای عالی مقام بدر و برادران شمادر ایران الان شاهد پیروزیهای مسلمین در منطقه هستیم.

 وی اضافه کرد: دشمن در لباس به ظاهر دین در برابر دین ایستاده و عامل تفرقه شده، اما رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و تدبیر حضرت آیت ا... سیستانی در دو جبهه و حفظ وحدت مسلمانان این مبارزه علیه کفر ادامه دارد.

استاندار قم تاکید کرد: ان شاء ا... این اتحاد و پیوند عمیق برادرانه برقرار بماند و هر روز شاهد پیروزیهای بیشتر در صفوف مسلمانان و شیعیان باشیم .

وی در پایان افزود: با لطف خداوند و همت رزمندگان اسلام نفوذ و حضور دشمنان در بین مسلمانان بی تاثیر ماند و ازتفرفه هایی که نقشه شوم دشمنان بود جلوگیری شد.

انتهای پیام/135


کد مطلب: 45125

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/45125/ایثار-رزمندگان-اسلام-موجب-پیروزی-جبهه-شده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir