شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب : 45125
منبع : پایگاه اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران

ایثار رزمندگان اسلام موجب پیروزی جبهه اسلام شده است

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: ایثار و شهادت طلبی رزمندگان اسلام موجب تقویت بنیه اسلام و پیروزی مسلمانان شده است.
ایثار رزمندگان اسلام موجب پیروزی جبهه اسلام شده است
به گزارش قم نیوز، صادقی استاندار قم به همراه مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان در دیدار با خانواده شهدای بدریون گفت: ایثار و شهادت طلبی رزمندگان اسلام موجب تقویت بنیه اسلام و پیروزی مسلمانان شده است.

وی در این دیدار افزود: شما رزمندگان اسلام در راه تقویت بنیه اسلام و مبارزه با کفر در راه اسلام فداکاری کردید و این برای ما مایه افتخار و سربلندی است.

استاندار قم ادامه داد: دشمنان تلاش کردند تا با لباس دین علیه اسلام اقدام کنند اما الحمد ا... با مجاهدت و فداکاری شما و شهدای عالی مقام بدر و برادران شمادر ایران الان شاهد پیروزیهای مسلمین در منطقه هستیم.

 وی اضافه کرد: دشمن در لباس به ظاهر دین در برابر دین ایستاده و عامل تفرقه شده، اما رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و تدبیر حضرت آیت ا... سیستانی در دو جبهه و حفظ وحدت مسلمانان این مبارزه علیه کفر ادامه دارد.

استاندار قم تاکید کرد: ان شاء ا... این اتحاد و پیوند عمیق برادرانه برقرار بماند و هر روز شاهد پیروزیهای بیشتر در صفوف مسلمانان و شیعیان باشیم .

وی در پایان افزود: با لطف خداوند و همت رزمندگان اسلام نفوذ و حضور دشمنان در بین مسلمانان بی تاثیر ماند و ازتفرفه هایی که نقشه شوم دشمنان بود جلوگیری شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcgnq9t.ak9nx4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما