کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به دلیل موفقیت در اجرای سرشماری نفوس و مسکن صورت گرفت؛

تقدیر مرکز آمار ایران از استاندار قم

خبرگزاری فارس , 2 اسفند 1390 ساعت 10:52

قم نیوز: بر اساس ارزیابی مرکز آمار ایران، استاندار قم به عنوان استاندار تلاشگر در اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 انتخاب و از زحمات وی قدردانی شد.


به گزارش قم نیوز، در متن تقدیر رییس مرکز آمار ایران خطاب به حجت الاسلام  محمد حسین موسی‌پور استاندار قم آمده است: برگزاری سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال۱۳۹۰ برگ زرینی از خدمات نظام آماری جمهوری اسلامی ایران بود و بدون تردید این مهم جز در سایه الطاف و عنایات حضرت باری تعالی، رهنمودهای مقام معظم رهبری، تدابیر دولت خدمتگزار، همکاری صمیمانه و بی‌نظیر مردم شریف ایران، همیاری مسوولان دستگاه‌های اجرایی و اهتمام دست اندرکاران سرشماری ممکن نبود.

در ادامه این تقدیرنامه آمده است: اکنون که با مساعی و حمایت همه جانبه و مدیریت عالیه خود و بر اساس ارزیابی مرکز آمار ایران به عنوان استاندار تلاشگر در اجرای سرشماری ۱۳۹۰ انتخاب شده‌اید، از زحمات و تلاش‌های جنابعالی تشکر و قدردانی به عمل می‌آید.

گفتنی است همچنین بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، معاون برنامه ریزی استاندار، مدیرکل آمار و اطلاعات و مدیر کل حراست استانداری قم به عنوان مدیران نمونه در سرشماری انتخاب و از سوی رییس مرکز آمار ایران از زحمات آن‌ها قدردانی شد.

انتهای پیام/۱۰۹


کد مطلب: 4885

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/4885/تقدیر-مرکز-آمار-ایران-استاندار-قم

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir