سه شنبه ۲ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب : 4885
به دلیل موفقیت در اجرای سرشماری نفوس و مسکن صورت گرفت؛

تقدیر مرکز آمار ایران از استاندار قم

قم نيوز : قم نیوز: بر اساس ارزیابی مرکز آمار ایران، استاندار قم به عنوان استاندار تلاشگر در اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 90 انتخاب و از زحمات وی قدردانی شد.
تقدیر مرکز آمار ایران از استاندار قم
به گزارش قم نیوز، در متن تقدیر رییس مرکز آمار ایران خطاب به حجت الاسلام  محمد حسین موسی‌پور استاندار قم آمده است: برگزاری سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال۱۳۹۰ برگ زرینی از خدمات نظام آماری جمهوری اسلامی ایران بود و بدون تردید این مهم جز در سایه الطاف و عنایات حضرت باری تعالی، رهنمودهای مقام معظم رهبری، تدابیر دولت خدمتگزار، همکاری صمیمانه و بی‌نظیر مردم شریف ایران، همیاری مسوولان دستگاه‌های اجرایی و اهتمام دست اندرکاران سرشماری ممکن نبود.

در ادامه این تقدیرنامه آمده است: اکنون که با مساعی و حمایت همه جانبه و مدیریت عالیه خود و بر اساس ارزیابی مرکز آمار ایران به عنوان استاندار تلاشگر در اجرای سرشماری ۱۳۹۰ انتخاب شده‌اید، از زحمات و تلاش‌های جنابعالی تشکر و قدردانی به عمل می‌آید.

گفتنی است همچنین بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، معاون برنامه ریزی استاندار، مدیرکل آمار و اطلاعات و مدیر کل حراست استانداری قم به عنوان مدیران نمونه در سرشماری انتخاب و از سوی رییس مرکز آمار ایران از زحمات آن‌ها قدردانی شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.79trak97npr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما