کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آیت الله جعفر سبحانی گفت:

حضور پرشور مردم در انتخابات پاسخی به توطئه های دشمن

6 اسفند 1390 ساعت 16:05

قم نیوز: آیت الله جعفر سبحانی بیان داشت: حضور و مشارکت پرشور و دشمن شکن مردم در انتخابات 12 اسفند ماه، حداقل پاسخی به این توطئه‌ها و آرزوهای دشمن خواهد بود.


به گزارش قم نیوز، آیت الله جعفر سبحانی در دیدار با اعضای ستاد انتخابات استان قم، مسوولان هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی با اشاره به جایگاه مجلس شورای اسلامی، مسئله شورا را از افتخارات اسلام برشمرد و تصریح کرد: در دین مبین اسلام و در آیات و روایات فراوانی، موضوع مهم شورا و دعوت به مشورت در امور مختلف مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اهمیت مشارکت و حضور حماسی مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن این حضور و ایجاد خدشه به سلامت انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: حضور و مشارکت پرشور و دشمن شکن مردم در انتخابات ۱۲ اسفند ماه، حداقل پاسخی به این توطئه‌ها و آرزوهای دشمن خواهد بود.

این مرجع تقلید وظایف مسوولان و دست اندرکاران امر انتخابات را مورد اشاره قرار داد و افزود: مهم‌ترین وظیفه مسئولان فراهم کردن زمینه‌های برگزاری انتخاباتی سالم، شفاف و پر شور است.

سبحانی لزوم رعایت اخلاق و تقوای سیاسی، پرهیز از تخریب دیگری و تبلیغات معقول و به دور از اسراف و تبذیر در انتخابات را یاد آور شد و تصریح کرد: توجه و رعایت این موضوعات توسط نامزدها و هواداران آنها امر بسیار مهم و ضروری بوده و در قم به عنوان پایگاه مهم فرهنگی دارای اهمیت مضاعف و ویژه است.

وی با تاکید بر ضرورت رسیدگی به مسائل و مشکلات مناطق محروم استان، از تلاش‌های استاندار قم در زمینه سرکشی به محلات محروم و حاشیه‌ای شهر قدر دانی کرد و گفت: این گونه برنامه‌ها علاوه بر کمک به رفع مشکلات، در دل مردم این محلات و مناطق ایجاد امید کرده و باید الگوی سایر مدیران قرار گیرد.

انتهای پیام/۱۱۰


کد مطلب: 5016

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/5016/حضور-پرشور-مردم-انتخابات-پاسخی-توطئه-های-دشمن

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir