شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۰۵
کد مطلب : 5016
آیت الله جعفر سبحانی گفت:

حضور پرشور مردم در انتخابات پاسخی به توطئه های دشمن

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله جعفر سبحانی بیان داشت: حضور و مشارکت پرشور و دشمن شکن مردم در انتخابات 12 اسفند ماه، حداقل پاسخی به این توطئه‌ها و آرزوهای دشمن خواهد بود.
حضور پرشور مردم در انتخابات پاسخی به توطئه های دشمن
به گزارش قم نیوز، آیت الله جعفر سبحانی در دیدار با اعضای ستاد انتخابات استان قم، مسوولان هیئت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی با اشاره به جایگاه مجلس شورای اسلامی، مسئله شورا را از افتخارات اسلام برشمرد و تصریح کرد: در دین مبین اسلام و در آیات و روایات فراوانی، موضوع مهم شورا و دعوت به مشورت در امور مختلف مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اهمیت مشارکت و حضور حماسی مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، به تلاش دشمنان برای کمرنگ کردن این حضور و ایجاد خدشه به سلامت انتخابات اشاره کرد و بیان داشت: حضور و مشارکت پرشور و دشمن شکن مردم در انتخابات ۱۲ اسفند ماه، حداقل پاسخی به این توطئه‌ها و آرزوهای دشمن خواهد بود.

این مرجع تقلید وظایف مسوولان و دست اندرکاران امر انتخابات را مورد اشاره قرار داد و افزود: مهم‌ترین وظیفه مسئولان فراهم کردن زمینه‌های برگزاری انتخاباتی سالم، شفاف و پر شور است.

سبحانی لزوم رعایت اخلاق و تقوای سیاسی، پرهیز از تخریب دیگری و تبلیغات معقول و به دور از اسراف و تبذیر در انتخابات را یاد آور شد و تصریح کرد: توجه و رعایت این موضوعات توسط نامزدها و هواداران آنها امر بسیار مهم و ضروری بوده و در قم به عنوان پایگاه مهم فرهنگی دارای اهمیت مضاعف و ویژه است.

وی با تاکید بر ضرورت رسیدگی به مسائل و مشکلات مناطق محروم استان، از تلاش‌های استاندار قم در زمینه سرکشی به محلات محروم و حاشیه‌ای شهر قدر دانی کرد و گفت: این گونه برنامه‌ها علاوه بر کمک به رفع مشکلات، در دل مردم این محلات و مناطق ایجاد امید کرده و باید الگوی سایر مدیران قرار گیرد.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdcd.f0k2yt0z9a26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما