کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم مطرح کرد؛

ساماندهی مراکز اقامتی غیرمجاز نیازمند ورود دستگاه انتظامی و قضایی

خبرگزاری مهر , 7 مهر 1396 ساعت 3:00

قم نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم بر لزوم ورود دستگاه انتظامی و قضایی در ساماندهی مراکز اقامتی غیرمجاز استان قم تأکید کرد.


به گزارش قم نیوز عیسی رضایی ظهر پنجشنبه در جلسه کمیته ایمنی در که در سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم برگزار شد، از وجود ۵۰۰ واحد اقامتی غیرمجاز در استان قم خبر داد و اظهار کرد: با بهبود شرایط ورود سرمایه گذاران به عرصه گردشگری وتسهیل احداث ساخت و ساز واحدهای اقامتی استاندارد می‌توان از فعالیت این واحدهای غیرمجاز جلوگیری کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با اشاره به نیاز به بهسازی و استحکام برخی از واحدهای اقامتی، افزود: این مسئله به همکاری دستگاه‌های ذی ربط نیازمند است.

وی از آمادگی این اداره کل برای بازدید ایمنی از واحدهای اقامتی خبر داد و تصریح کرد: وجود واحدهای اقامتی از نگرانی‌های اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری است که بارها پیش از این هم به آن اشاره شده بود.

رضایی نظارت بر این واحدها را نیازمند ورود دستگاه‌های انتظامی و قضایی دانست و تأکید کرد: در صورتی که این واحدها به حال خود رها شوند با زیاد شدن حوادث در این مراکز ذهنیت بدی در مسافر ایجاد شده و می‌تواند بر ورودی مسافر به قم تأثیر منفی داشته باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم در رابطه با آمار نهایی مصدومان و فوتی‌های حادثه انفجار خانه مسافر مهتاب نیز افزود: ۶ فوتی و ۱۵ مصدوم در اثر این حادثه به جای ماند که اجساد زائران غیر ایرانی فوت شده در این حادثه امروز به کشورهای خود بازگردانده می‌شود.
انتهای پیام/ 137
 


کد مطلب: 54216

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/54216/ساماندهی-مراکز-اقامتی-غیرمجاز-نیازمند-ورود-دستگاه-انتظامی-قضایی

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir