جمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 54216
منبع : خبرگزاری مهر
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم مطرح کرد؛

ساماندهی مراکز اقامتی غیرمجاز نیازمند ورود دستگاه انتظامی و قضایی

قم نيوز : قم نیوز: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم بر لزوم ورود دستگاه انتظامی و قضایی در ساماندهی مراکز اقامتی غیرمجاز استان قم تأکید کرد.
ساماندهی مراکز اقامتی غیرمجاز نیازمند ورود دستگاه انتظامی و قضایی
ساماندهی مراکز اقامتی غیرمجاز نیازمند ورود دستگاه انتظامی و قضایی
به گزارش قم نیوز عیسی رضایی ظهر پنجشنبه در جلسه کمیته ایمنی در که در سالن جلسات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قم برگزار شد، از وجود ۵۰۰ واحد اقامتی غیرمجاز در استان قم خبر داد و اظهار کرد: با بهبود شرایط ورود سرمایه گذاران به عرصه گردشگری وتسهیل احداث ساخت و ساز واحدهای اقامتی استاندارد می‌توان از فعالیت این واحدهای غیرمجاز جلوگیری کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم با اشاره به نیاز به بهسازی و استحکام برخی از واحدهای اقامتی، افزود: این مسئله به همکاری دستگاه‌های ذی ربط نیازمند است.

وی از آمادگی این اداره کل برای بازدید ایمنی از واحدهای اقامتی خبر داد و تصریح کرد: وجود واحدهای اقامتی از نگرانی‌های اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری است که بارها پیش از این هم به آن اشاره شده بود.

رضایی نظارت بر این واحدها را نیازمند ورود دستگاه‌های انتظامی و قضایی دانست و تأکید کرد: در صورتی که این واحدها به حال خود رها شوند با زیاد شدن حوادث در این مراکز ذهنیت بدی در مسافر ایجاد شده و می‌تواند بر ورودی مسافر به قم تأثیر منفی داشته باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم در رابطه با آمار نهایی مصدومان و فوتی‌های حادثه انفجار خانه مسافر مهتاب نیز افزود: ۶ فوتی و ۱۵ مصدوم در اثر این حادثه به جای ماند که اجساد زائران غیر ایرانی فوت شده در این حادثه امروز به کشورهای خود بازگردانده می‌شود.
انتهای پیام/ 137
 
https://qomnews.ir/vdch-inm.23nkzdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما