کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون شهردار قم :

افتتاح شهرک خودروی قم باعث ایجاد کسب و کار جدیدی شده است

پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم , 17 مهر 1396 ساعت 14:45

قم نیوز: جلسه کمیته راهبردی شهرک خودرو به منظور ارائه گزارش فعالیتها، اقدامات عمرانی شهرک خودرو، بررسی شرایط تبلیغات در سطح مناطق هشتگانه و همچنین بحث و تبادل نظر در خصوص شرایط فروش واحدهای در حال احداث این شهرک در سازمان میادین برگزار شد.


به گزارش قم نیوز در این جلسه که با هدف بررسی شرایط واگذاری واحدهای در حال احداث شهرک خودرو، آغاز فرآیند تبلیغات فروش واحدهای مذکور و همچنین بررسی اقدامات و فعالیتهای عمرانی صورت گرفته در این پروژه بزرگ شهری برگزار گردیده بود، سید امیر سامع معاون خدمات شهری و امور اجتماعي شهرداري ، شهرداران مناطق هشت گانه، حلوائی زاده مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و برخی از مدیران شهرداری حضور داشتند.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعي شهرداري قم در ابتدای این جلسه ضمن تاکید حضور و مشارکت بیشتر مناطق در خصوص ساماندهی و شناسایی مشاغل مرتبط و مساعدت در خصوص انتقال آنها به شهرک خودرویی، به جامع بودن طرح پروژه اشاره داشت و بیان نمود: مجموعه شهرک خودرویی با داشتن امکانات تعمیرگاهی، خدماتی، رفاهی، امنیتی، تفریحی و... می تواند بسیاری از دغدغه‌های زیست محیطی شهروندان و اصناف را رفع نموده و فضای کسب و کار بسیار مناسب را برای ارائه کنندگان خدمات ایجاد کند.

علیرضا مظفری مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم نیز در این جلسه بیان داشت: حضور همه خدمات مورد نیاز صنعت خودرو در یک مکان و در کنار یکدیگر و  تجمیع مشاغل موصوف به مکانی مناسب علاوه بر کاهش عوارض و آلودگی ‎ها سبب کاهش اتلاف وقت و خدمات رسانی سریع تر به افراد شده و از مشکلات سمعی، بصری داخل شهر کاسته می‎شود.

در ادامه شهرداران مناطق پیشنهاداتی در خصوص ویژگی های پروژه، نقاط قوت و ضعف و همچنین ارائه نظر جهت سهولت در امر انتقال و ساماندهی صنوف وابسته مطرح نمودند.
 انتهای پیام/ 137


کد مطلب: 54608

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/54608/افتتاح-شهرک-خودروی-قم-باعث-ایجاد-کسب-کار-جدیدی-شده

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir