دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب : 54608
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
معاون شهردار قم :

افتتاح شهرک خودروی قم باعث ایجاد کسب و کار جدیدی شده است

قم نيوز : قم نیوز: جلسه کمیته راهبردی شهرک خودرو به منظور ارائه گزارش فعالیتها، اقدامات عمرانی شهرک خودرو، بررسی شرایط تبلیغات در سطح مناطق هشتگانه و همچنین بحث و تبادل نظر در خصوص شرایط فروش واحدهای در حال احداث این شهرک در سازمان میادین برگزار شد.
افتتاح شهرک خودروی قم باعث ایجاد کسب و کار جدیدی شده است
افتتاح شهرک خودروی قم باعث ایجاد کسب و کار جدیدی شده است
به گزارش قم نیوز در این جلسه که با هدف بررسی شرایط واگذاری واحدهای در حال احداث شهرک خودرو، آغاز فرآیند تبلیغات فروش واحدهای مذکور و همچنین بررسی اقدامات و فعالیتهای عمرانی صورت گرفته در این پروژه بزرگ شهری برگزار گردیده بود، سید امیر سامع معاون خدمات شهری و امور اجتماعي شهرداري ، شهرداران مناطق هشت گانه، حلوائی زاده مدیرکل نظارت بر پروژه‌های عمرانی و برخی از مدیران شهرداری حضور داشتند.

معاون خدمات شهری و امور اجتماعي شهرداري قم در ابتدای این جلسه ضمن تاکید حضور و مشارکت بیشتر مناطق در خصوص ساماندهی و شناسایی مشاغل مرتبط و مساعدت در خصوص انتقال آنها به شهرک خودرویی، به جامع بودن طرح پروژه اشاره داشت و بیان نمود: مجموعه شهرک خودرویی با داشتن امکانات تعمیرگاهی، خدماتی، رفاهی، امنیتی، تفریحی و... می تواند بسیاری از دغدغه‌های زیست محیطی شهروندان و اصناف را رفع نموده و فضای کسب و کار بسیار مناسب را برای ارائه کنندگان خدمات ایجاد کند.

علیرضا مظفری مدیرعامل سازمان میادین شهرداری قم نیز در این جلسه بیان داشت: حضور همه خدمات مورد نیاز صنعت خودرو در یک مکان و در کنار یکدیگر و  تجمیع مشاغل موصوف به مکانی مناسب علاوه بر کاهش عوارض و آلودگی ‎ها سبب کاهش اتلاف وقت و خدمات رسانی سریع تر به افراد شده و از مشکلات سمعی، بصری داخل شهر کاسته می‎شود.

در ادامه شهرداران مناطق پیشنهاداتی در خصوص ویژگی های پروژه، نقاط قوت و ضعف و همچنین ارائه نظر جهت سهولت در امر انتقال و ساماندهی صنوف وابسته مطرح نمودند.
 انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcc4eqp.2bq0x8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما