کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فرمانده نیروی انتظامی استان قم:

همراهی اصناف با پلیس با ارزش‌ترین سرمایه است

خبرگزاری فارس , 18 مهر 1396 ساعت 3:00

قم نیوز: فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان اینکه کار پلیس بدون مشارکت بخش‌های مختلف جامعه انجام شدنی نیست، گفت: مشارکت و تعامل سبب رسیدن به نتیجه می‌شود به همین علت پلیس تعامل و مشارکت خود را با بخش‌های مختلف استمرار و افزایش می‌دهد؛ همراهی اصناف با پلیس با ارزش‌ترین سرمایه است.



به گزارش قم نیوز سردار کاظم مجتبایی عصر امروز در همایش پلیس، امنیت و اصناف که در سالن همایش‌های مجتمع اداری اصناف قم برگزار شد، با بیان اینکه اصناف و بخش‌های مختلف با این قشر برای تحقق یک امنیت فراگیر و جامع در کنار پلیس و نیروی انتظامی در حال تلاش هستند، اظهار کرد: حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی در دنیا  از یکدیگر جدا هستند و نمی‌توانیم آنها را با یکدیگر جمع ببندیم چرا که تخصص‌ها و کارکردها در این عرصه‌ها متفاوت است.
وی با تاکید بر اینکه متخصصان فقط می‌توانند کار تخصصی خود را عرصه مورد نظر دنبال کنند، اضافه کرد: برخی از کارهای نادرست و نتایج ناموفق نشان از ورود افراد غیرمتخصص به عرصه‌های تخصصی است به همین علت همگان باید باور داشته باشیم که برخی دخالت‌ها سبب ناآرامی و بهم‌ریختگی می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در یک دید کلی و عمومی اجزای مختلف در حوزه‌های سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی می‌توانند در کنار یکدیگر قرار گرفته و یک جامعه و گروهی را تشکیل دهند که به سمت یک هدف حرکت می‌کنند.
وی حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های دینی را یکی از اهداف اصلی نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: اگر اجزای مختلف اقتصادی و اجتماعی در کنار نیروی انتظامی قرار گیرند می‌توانند اثربخشی فعالیت‌های این مجموعه را افزایش دهند و در مقابل نیز اگر پلیس در کنار اصناف برای تحقق اقتصادی پوینده و امنیت فضای کسب و کار تلاش کند رسیدن به نتیجه قطعی می‌شود.
مجتبایی با بیان اینکه کار پلیس بدون مشارکت بخش‌های مختلف جامعه انجام شدنی نیست، گفت: مشارکت و تعامل سبب رسیدن به نتیجه می‌شود به همین علت پلیس تعامل و مشارکت خود را با بخش‌های مختلف استمرار و افزایش می‌دهد هر چند زمانی که موضوع همراهی بازار و اصناف مطرح می‌شود مباحث مادی مورد نظر نیست چرا که این همراهی اصناف با پلیس با ارزش‌ترین سرمایه است.
وی با تاکید بر اینکه پلیس و اصناف باید در حوزه‌های تولید و اشتغال نیز در کنار یکدیگر قرار گیرند، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در استان قم نیز همانطور که تا کنون اقدامات مطلوبی را انجام داده‌ایم در آینده نیز به دستاوردهای گسترده‌تری برسیم.

انتهای پیام / 136
 


کد مطلب: 54640

آدرس مطلب :
https://www.qomnews.ir/fa/news/54640/همراهی-اصناف-پلیس-ارزش-ترین-سرمایه

قم نیوز
  https://www.qomnews.ir