سه شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۳:۰۰
کد مطلب : 54640
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده نیروی انتظامی استان قم:

همراهی اصناف با پلیس با ارزش‌ترین سرمایه است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده نیروی انتظامی استان قم با بیان اینکه کار پلیس بدون مشارکت بخش‌های مختلف جامعه انجام شدنی نیست، گفت: مشارکت و تعامل سبب رسیدن به نتیجه می‌شود به همین علت پلیس تعامل و مشارکت خود را با بخش‌های مختلف استمرار و افزایش می‌دهد؛ همراهی اصناف با پلیس با ارزش‌ترین سرمایه است.
همراهی اصناف با پلیس با ارزش‌ترین سرمایه است

به گزارش قم نیوز سردار کاظم مجتبایی عصر امروز در همایش پلیس، امنیت و اصناف که در سالن همایش‌های مجتمع اداری اصناف قم برگزار شد، با بیان اینکه اصناف و بخش‌های مختلف با این قشر برای تحقق یک امنیت فراگیر و جامع در کنار پلیس و نیروی انتظامی در حال تلاش هستند، اظهار کرد: حوزه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و امنیتی در دنیا  از یکدیگر جدا هستند و نمی‌توانیم آنها را با یکدیگر جمع ببندیم چرا که تخصص‌ها و کارکردها در این عرصه‌ها متفاوت است.
وی با تاکید بر اینکه متخصصان فقط می‌توانند کار تخصصی خود را عرصه مورد نظر دنبال کنند، اضافه کرد: برخی از کارهای نادرست و نتایج ناموفق نشان از ورود افراد غیرمتخصص به عرصه‌های تخصصی است به همین علت همگان باید باور داشته باشیم که برخی دخالت‌ها سبب ناآرامی و بهم‌ریختگی می‌شود.
فرمانده نیروی انتظامی استان قم خاطرنشان کرد: در یک دید کلی و عمومی اجزای مختلف در حوزه‌های سیاسی، امنیتی، اقتصادی و اجتماعی می‌توانند در کنار یکدیگر قرار گرفته و یک جامعه و گروهی را تشکیل دهند که به سمت یک هدف حرکت می‌کنند.
وی حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های دینی را یکی از اهداف اصلی نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: اگر اجزای مختلف اقتصادی و اجتماعی در کنار نیروی انتظامی قرار گیرند می‌توانند اثربخشی فعالیت‌های این مجموعه را افزایش دهند و در مقابل نیز اگر پلیس در کنار اصناف برای تحقق اقتصادی پوینده و امنیت فضای کسب و کار تلاش کند رسیدن به نتیجه قطعی می‌شود.
مجتبایی با بیان اینکه کار پلیس بدون مشارکت بخش‌های مختلف جامعه انجام شدنی نیست، گفت: مشارکت و تعامل سبب رسیدن به نتیجه می‌شود به همین علت پلیس تعامل و مشارکت خود را با بخش‌های مختلف استمرار و افزایش می‌دهد هر چند زمانی که موضوع همراهی بازار و اصناف مطرح می‌شود مباحث مادی مورد نظر نیست چرا که این همراهی اصناف با پلیس با ارزش‌ترین سرمایه است.
وی با تاکید بر اینکه پلیس و اصناف باید در حوزه‌های تولید و اشتغال نیز در کنار یکدیگر قرار گیرند، اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در استان قم نیز همانطور که تا کنون اقدامات مطلوبی را انجام داده‌ایم در آینده نیز به دستاوردهای گسترده‌تری برسیم.

انتهای پیام / 136
 
https://qomnews.ir/vdciuqaw.t1a552bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما